1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clitoris

    Clitoris Guest

    eachother = each other

    What are you laughing at, kan ook *)
     
  2. Clitoris

    Clitoris Guest

    I was born on August (the) 4th
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    In principe kan/mag het ook zonder on, en hoewel er ook uitzonderingen zijn kan je het vrijwel altijd toepassen:

    He was born August teh 4th
    She was born last week
    I was born yesterday 10 years ago

    Maakt vrij weinig uit, maar als je voor de 100% grammaticaal correcte zin wilt gaan zou ik er toch "on" tussen knallen, omdat dat in schrijftaal vaak wel moet, maar in spreektaal maakt het geen donder uit.
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    mij best
     
  5. Sesshomaru

    Sesshomaru Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi hoi ik heb een hele grote probleem met me huiswerk en deadline is woensdag 22 dec 2004 dus als iemand me kunt helpen zal ik je phat belonen (anime/movies/music:) )

    nou laten we beginnen

    ik moet een verslag maken over video games maar wat ik maakt was helemaal andere richting *ofniet? namelijk over CONSOLE's dus de leraar zeide dat ik em opnieuw moest maken

    ik heb me pleures zitten zoeken naar informaties maar kon het niet (genoeg) vinden , het verslag moest volgens die gast dik meer dan 30pag. zijn X_X

    maarja als iemand me kan help met deze hoofd/deelvragen zal ik je zeer goed belonen

    hoofdvraag :

    - Warom is de games industrie zo succes?

    deelvragen
    - Hoe worden video games gemaakt ? ---> beetje domme vraag maar hiermee bedoel ik : hoe,waar,waarom,

    - Welke nieuwe games kunnen we verwachten ? : welke , technologie , consoles ,



    deadline is : woensdag 22 dec voor een 30pag. verslag :'-( , ghelp me plz ik zal je op een van een andere manier belonen ;)
     
  6. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    kheb een filmverslag nodig van spiderman (deel 1 dus) wie heeft em voor mij O-)

    in het nederlands :)

    moet morgen alweer af zijn :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  8. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    huiswerk tjaa... Ik zit nog maar in de 2e dus ik weet ook nix van maatschappijleer af. Maar je hebt ook vaak dat je niet eens op google iets fatsoenlijks kan vinden voor school.
     
  10. Boekhouden:

    Hoe weet je of het omzet is of een debiteur?
     
  11. studio_125

    studio_125 Guest

    boekhouden? is dat een vak op de middelbare school :confused:
     
  12. Nee maar wel op het MBO marketing & communicatie
     
  13. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen m&o maar wel economie in a6, omzet en debiteuren zijn toch 2 heel andere dingen?
    Een debiteur is iemand die schulden bij je heeft, maar in welke context wil je dit eigenlijk weten? Is het voor een resultatenrekening ofzo?
    Dan hoort debiteuren bij de debet kant en tel je het dus op bij de omzet....
    mmmmm....

    Ik heb mn Profiel Werkstuk voor de vakantie ingeleverd!!! Yes, dat is echt relaxed, nu moet ik in deze 2 weken vakantie een hoop huiswerk inhalen :mad: En 5 boeken lezen!
    Ze willen me vast dood hebben....
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: Tuurlijk niet.

    De inhoud ergens van kan in zowel kubieke (deci)meters als liters worden gegeven. 10,2 mL is dus 10,2 × 10^-3 Liter, is dus 10,2 × 10^-3 dm³.
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    je zit op het MBO maar vraagt dingen over engels die je in de brugklas leert 8)
     
  16. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo mensen

    ik moet voor wiskunde een rechthoekig driehoek maken maar ik weet niet hoedat eruit ziet of hoe dat precies moet, :+
    dus als iemand een plaatje heeft ofzo laat me het dan weten,

    alvast bedankt
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    rechthoekige driehoek is niet zo moeilijk, dit is een driehoek (drie hoeken :p) waarvan 1 hoek 90 graden is, dus recht, en de andere twee dus de driehoek afmaken (lees: bij elkaar 90 graden zijn) dus bijvoorbeeld 30 en 60
     
  18. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een driehoek tekend is het zowiezow altijd 180 graden ;)
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Klik, er zal vast iets voor je tussen staan ;)

    Ik had ook nog een vraagje, ik loop te kutten met word en ik probeer een plaatje zeg maar links of rechts tussen tekst hebben. Wat je ook wel eens ziet in boeken etc. Dus dat de tekst het plaatje als het ware omsluit, behalve dan aan de linker of rechte kant. Nooit zo gedaan, en nu toch maar eens proberen toepassen op mn profielwerkstuk :+
     
  20. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het je al gelukt? Want het is eigenlijk verschrikkelijk simpel :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina