ik toen net naar de intertoys toe om ff te vragen of ze de xbox al hebben. Ja, die hadden ze wel. Maar meenemen nu? neeeee dat mocht niet want ze hadden zo hun regels met microsoft. Ik zei dat de bart smit ze gisteren al had verzonden maar dat geloofde die niet, want hun hadden ook regels. Ik balen en vraag dan maar of ik hem gewoon donderdag op kan halen. Ja dat kon wel. Maaaaar (damn wat haat ik dat woord af en toe) ze hadden net een mailtje gehad de waarschijnlijk niet alle spellen er zouden zijn by de launch. HOE IS DAT VERDOMME MOGELIJK!!! DAN HEB JE EEN XBOX IN HUIS VAN 480 EURO MAAR JE HEBT GEEN SPEL GRRRR kan dit komen door microsoft?? nee toch want andere winkels hebben de spellen wel. Of komt het doordat ze het gewoon te laat hebben bestelt en dat ze dus als 1 van de laatste aan de beurt komen??
NIET alle, dus wel de topgames, maar de brakke games minder.. denk dat je je geen zorgen hoeft te maken..
Hun probleem, nou hoewel.. vaak hebben ze er gewoon geen verstand van, ja das wel lachen, gameshops gaan bellen en dan naar hun reactie over de Xbox gaan vragen Ga ik doen, ehm morgen misschien
afgelopen zaterdag zag ik in de freerecordshop de xbox games al staan en je kon ze ook al kopen , halo, project gotham racing, rallisport challenge en nog wat spelletjes er stonden er een stuk of 6
Argumenten? Naast de prijs vind ik dat er geen goede argumenten zijn om de XBX af te kraken. Zo ja, welke dan? De rest is gewoon je mening... ]:-
het is een kleine gameshop. Hij denkt dat na de zomervakantie de prijs met zo'n 130-140 € gaat dalen. Als hij ze nu inkoopt en over 2 maanden de gamecube komt die ruim 200€ goedkoper is dan is die bang dat ie heel veel verlies gaat maken. Ook zegt hij dat m$ maar wat loopt te vogelen met de contracten die de winkeliers hebben want heel veel shops verkopen ze al. En hij baalt ervan dat je er alles los by moet kopen waardoor die minder aantrekkelijk word. Hij noemde onder andere de dvd kit en de aansluiting voor de dolby surround wat er overigens wel by in het playstation twee pakket zit
Vanmiddag Fore Games hier in Tilburg opgebeld en die hadden de xbox ook binnen gekregen. Ze hadden tegen mij gezegd dat ze hem zouden verkopen zodra hij binnen was en de verwachting was toen nog woensdag. Bel ik vanmiddag op. Blijkt dat ze hem onder geen voorwaarde mee mogen geven aan klanten en pas vanaf de 14e mogen gaan leveren. GRRRR.........Wordt dus nog 2 nachten slapen + donderdag om 10 uur voor de winkel gaan staan.
Ik denk gewoon dat MS alle retailers heeft gebeld vanne verkopen pas op 14 maart aangezien MS ook weet dat de V&D en de BS ze hebben verkocht..
ja maar hij heeft het over de dvd-kit en de dolby aansluiting en hij vind dat dat erby moet zitten ipv de kaart want lang niet iedereen gaat ermee op internet
Ms kan zoveel bellen...je moet de makkelijke prooien zoeken... wanneer is het huisvrouwen-dag bij de intertoys? dan ga je hem halen... ik heb hem gewoon kunnen kopen, al op maandagavond. Mooi verhaaltje houden en klaar is kees. Halo erbij...klaar...
[off-topic] ff tussendoor, hoe wat zijn de maten van de xbox? hoogte lengte breedte?? kon het niet vinden en ben nu aan het kijken of het wel past [/off-topic]