1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met hyves, ik kan wel gewoon op de site rond kijken en profielen bekijken. Maar als ik dan zelf wil inloggen kan dat niet dan geeft hij foutmelding.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Weet iemand wat dit betekent en hoe ik het kan oplossen?

    Alvast bedankt,

    Grtz promise
     
  2. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik iriteer me kapot aan die MKV-bestanden. Het geluid en beeld lopen niet samen. Je ziet zeg maar steeds de mond bewegen en 1 seconde later begint je de persoon te horen. Weet iemand voor dit een oplossing
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gebruik KM Player ;)
     
  4. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft hij dit ook met FireFox?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deze keer dus een schone reinstall gedaan (aangevinkt dat ie alles incl. extensies, wachtwoorden, cookies enz moest verwijderen). Kreeg er hartkloppingen van. :p

    Ik mag hopen dat ie het nu blijft doen, want volgens mij weet ik van 99% van de websites mijn wachtwoord niet meer. 8)
    Nu de extensies terughalen.. Welke had ik er nou ook alweer....
    Ow, en in about:config natuurlijk weer terug instellen dat ie de plaatjes niet automatisch moet resizen. Zo irritant als ie dat doet...

    Gelijk wel weer een opluchting dat FF het *voor even?* doet.
    |:- Google Chrome.

    edit: I has spyware in mijn verse FF?
    Er opent zich steeds een nieuw tabblad met spam. Hmm.. Vanmiddag nog Ad-aware laten lopen, hoe is dit nou weer gebeurd?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou best s kunnen zijn waar je vorige install steeds op crashte,.. denk niet dat je die fout perse in FF zelf moet zoeken. is je Ad-aware helemaal up to date?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *tussen alle pop-ups door snel een bericht tiepen :+*

    Yup, Ad-aware is helemaal up to date. Windows Defender misschien eens proberen?
    Of zou ik beter voor een virusscanner kunnen zorgen?

    (als ik heel eerlijk ben heb ik ook zo een vermoeden waar deze spyware vandaan komt.
    Dom als ik was had ik toch een hoogst verdacht bestandje proberen te openen. Ik wist eigenlijk wel dat het fout was, maar toch geprobeerd. Zie dan hier het resultaat van iets te snel willen hebben

    Was er alleen niet opgekomen dat het samenhing met mijn FF crashes |:-)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  8. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen FireFox maar hij doet het wel gewoon op andere pc's (pc van mijn ouders bv). Daarom vind ik het zo raar.

    Grtz
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    even je cookies/temp files weggooien
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja dat krijg je als je alles probeert te cr@cken ;)
    Kan je beter net als ik gewoon de cr@cks aan iemand anders vragen O-)

    Maar goed, heb je iets van een antivirus oid als AVG Free ?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, nooit nodig gehad omdat ik altijd heel verantwoordelijk met mijn PC omga. Heb deze install van Windows dan ook al 2/3 jaar zonder problemen.

    Totdat iemand me dwingt om zsm een key te vinden! :mad: Ja, jij bent het schuld. :+

    Welke raad je me aan? (en zodra ie zijn werk heeft gedaan wordt ie gelijk weer verwijderd. :p)
     
  12. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dat over mijn porbleem gaat maar heb het ff gedaan en maakt geen reet uit. Ik snap echt niet waarom hij het ergens anders wel doet maar hier niet. Kan het aan vista liggen?

    Grtz promise
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    AVG Free doet het prima, en het is gratis dus hoef je geen spyware-achtige cracks te zoeken ;)
    En anders Hitman Pro
    En anders format c: in dos :+
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe verleidelijk format c: ook klinkt, ik denk dat ik eerst maar eens AVG probeer. :+
     
  15. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, sinds kort heb ik een mooie laptop (HP Pavilion Dv7 1199ed) en die touchpad (muis dus) heeft rechts een scroll zitten, alleen in het touchpad, dus net als een ipod gewoon met je vinger overheen gaan, ook zie je waar (doormiddel van een lijntje :9) maarrrr, hij werkt niet meer.. :/ nadat ik een usb muis erin deed, en er weer uit haalde scroled ie niet meer en is het een volledige touchpad om je cursor te bewegen, kan dit mss een instelling zijn ofzo?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kijk eens in je configuratiescherm > muis of daar de instellingen nog goed zijn.
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die zijn nog goed, heb ook op default gezet hoe ze dus stonden, maar nee, werkt niet :eek:
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan pakt ie waarschijnlijk je usb muis drivers als standaard o.i.d...
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik werk heel traag aan mijn probleem. :+
    Simpele AVG scan + verwijderen van bijbehorende Trojan Horses heeft dus niet geholpen. (bedankt nog voor het aansmeren van een scanner die PC's laat crashen. :p)

    Volgende stap die ik wil nemen is een progje wat je Processen scant. Ik weet dat die bestaat, maar ik weet niet meer hoe het heet. Iemand?
    Misschien vind ik daar ook iets verdachts tussen.
    Ik weet van de meeste processen wel wat het is, maar soms staan er een paar tussen waar ik het niet 1,2,3 zou kunnen zeggen.
     
  20. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je scroll wel unlocked? Op de meeste laptops heb je een knopje waardoor je je op je pad kan locken of unlocken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina