1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Mag hier niet over gepraat worden:eek:
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Probeer is: Rechtermuisknop op het icoon--> Complibiliteit--> windows XP SP2


    Oeeps: Dubbelpost
     
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb ik zelf ook al geprobeerd, maar toch bedankt:)

    Iemand anders nog ideenen?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon met windows update! :+
    En als hij dan mekkert dat hij niet een orginele is: dan had je maar een orginele moeten kopen.
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke windows update bedoel je?

    En zowel windows vista als de programma's zijn legaal}:]
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoeken in de bekende kanalen. Meer kan ik je helaas niet helpen.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mijn reactie was voor die daarboven bedoeld die wil updaten zonder legale Windows :+

    Welke programma's gaat het om dat je wil draaien?
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem als ik een racespel, rFactor wil spelen. er verschijnt dan zo'n berichtje dat er 64mb video memory nodig is. blijkbaar kom ik dus te kort. is dit probleem te verhelpen zonder dingen aan te schaffen?

    ik heb trouwens een asus t-2p standaardhttp://nl.asus.com/products.aspx?l1=1&l2=2&l3=405&l4=0&model=76&modelmenu=2 met een intel extreme graphics 2 integradet videokaart
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je computer 10 jaar oud?
     
  10. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet, wel al een paar jaar

    Edit: uit 2004, en bedankt voor je behulpzame antwoord
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    rFactor heeft minimaal 128mb videogeheugen nodig. Jou geïntegreerde videokaart kan een videogeheugen van maximaal 96MB opbrengen. Je hebt simpelweg dus niet genoeg videogeheugen om aan de (minimum)eisen te voldoen. De reden dat ik vroeg naar de leeftijd van je computer is dat je nog geen gegevens van je pc had gepost, ja achteraf in een edit. Ik kan niet ruiken of jij op een moderne net nieuwe pc zit of op behoorlijk verouderde pc.

    Graag gedaan.
     
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    thx man, maar in die error stond toch echt dat rfacot 64mb videogeheugen nodig heeft en hoe zie je dat mijn videogeheugen 96 mb is?
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Door "intel extreme graphics 2" in te voeren op google en de volgende beschrijving te lezen "Increases total system performance by optimizing the efficiency of AGP dynamic video memory by increasing its size of Video RAM allocation to 96 MB.".

    Daarnaast is dat spel waar je het over hebt eind 2005 uitgegeven. Als je een computer hebt van begin 2004 welke destijds al niet "top of the bill" was dan is het goed mogelijk dat je het spel niet kan draaien. Zo heb ik mijn conclusie getrokken. Het is vervelend dat hem niet kan spelen!

    Wat betreft die error, inderdaad raar dat hij zegt dat de minimum requirements 64mb videogeheugen zijn. Mijn bron zegt namelijk 128mb.
     
  14. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    aja. nou ik heb nog 256mb ram geheugen liggen. kan ik dat gebruiken?( ik heb echt helemaal geen verstand ervan, dus sorry voor de domme vragen)
     
  15. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ram geheugen of een videokaart van 256 mb? Dit
    [​IMG]
    of dit:
    [​IMG]

    1 kan je wel gebruiken alleen heeft geen effect op de prestaties van je VGA (videokaart), 2 kan je gebruiken en heeft wel effect op je VGA prestaties. In dat geval kan je waarschijnlijk wel dat spel spelen (op very low ;)).
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ram geheugen, maar als ik een nieuwe videokaart moet gaan kopen, wat raadt jij dan aan? wat is een goede videokaart waar ik goede spellen op kan spelen, maar die mn oude pc wel aan kan?
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die vraag moet ik je hierheen doorverwijzen. Deze gasten hebben verstand van nieuwe computer hardware onderdelen. Gezien je een oude pc hebt is het kopen van een nieuwe (dure) videokaart vrij zinloos omdat andere onderdelen vervolgens de bottleneck worden voor je pc. Kortom, lees de startpost van dat topic door, gebruik Everest om de hardware gegevens van je pc uit te lezen en post daar je vraag. Ik kan wel wat noemen maar ik weet niet op dat de beste oplossing is, mensen die in dat topic actief zijn wel ;). Succes.
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee waarom "explorer.exe" bij mij niet werkt na het opstarten van mijn laptop (5 maanden oud) of na het aansluiten v/e extern scherm?
    Ik gebruik Vista Home premium
     
  19. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    virus :p had ik eerst ook, dan deed explorer.exe het voor 5 seconden en daarna sloot ie af.
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik op mijn Acer Aspire 6930 mijn Bluetooth kan activeren? Als ik gewoon op de knop boven het toetsenbord klik zegt hij "Geen Apparaat"..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina