Hoi, graag jullie meningen hier over het blad. of jullie het gaan kopen. zo niet, waarom niet. zo niet, waarom een ander XBOX blad. etc. Ik ga denk ik eerst een nummer van het official UK XBOX Magazine halen. Vooral omdat daar een demo bij zit. voor diegene die demo's bij het nederlandse xbox blad willen ga naar de site http://www.xbm.nl. stuur zoals ik een mail met de vraag of er in de toekomst demo's bij het blad kunnen worden toegevoegd.
xgamer is wel goed, alleen wazige foto's jammer genoeg, uk xbox magazine vind ik goed, maar is alleen duur
Ik koop hem iig de eerste keer daarna ga ik ff checken of ik dat blad vaker wil hebben, Khoop inderdaad dat er demo's bijkomen...
Ik heb het official uk xbox magazine al staan ongeveer zelfde reviews in en ik denk dat die lui wat meer ervaring hebben.
ja OXM is wel ietwat aan de dure kant, maar heeft dan ook demo's en filmpjes. Ik heb het nederlandse blad nog niet gelezen
Sjoerd, je gedrag irriteerd me mateloos, ik heb je al 2x gewaarschuwd, jij gaat even een weekje in de hoek staan.
Voor XBM betaal je 4.50 en is in nederlands OXM is 15 Euro en in engles....wel met demo dus je betaald 10 Euro voor die demo....
ja dvd's zijn ook niet goedkoop. alleen het jammere is dat je het oxm bijna nergens kunt krijgen alleen in de hele grote steden maar ik heb geen zin om helemaal naar verwegistan te rijden om een magazine te kopen. maar aan de andere kant lijken me demo's wel erg relaxed. en om daar die 10 euro voor te betalen vind ik niet erg. dan weet ik ten minste zeker dat ik een bepaald spel leuk vind. en dus geen miskoop doe.
Zal zeker het eerste exemplaar kopen. En als het bevalt zal ik ook zeker een abo nemen. Hoop dat als het een succes wordt dat het wel meer dan 3x per jaar uitkomt.
Ik heb oxm in velp gekocht een dorp van 15.000 inwoners hangt gewoon af van de tijdschriften/boek handel niet van de plaats
Official Xbox Magazine is te koop via: - Zigger (diverse filialen randstad) - Bruna (vooral op de grotere stations)
Ik denk dat ik gewoon oxm blijf kopen, heb hem deze keer voor eerst gekocht en ben er zeer over te spreken, vooral omdat de games super recent zijn, heb idee dat nederlandse bladen gewoon sucken, neem PU nou komen ze met zogenaamd exclusieve screenshots die echt al een maand gewoon op spelletjesgarnaal staan, daar maak je je gewoon belachelijk mee, net als dat zo genaamd grappige commentaar wat ze denken te moeten leveren, PU gaat steeds meer sucken. Vind jammer dat dat ene blad over MP gaming niet meer bestaat, ik denk dat er zeer zeker een markt voor is als je een magazine uitbrengt wat zich puur op MP en Clanlife richt.