1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

het neerhalen van de EA games

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Joris Springer, 17 dec 2003.

  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    en een 8 van de gamepro :D

    ben ik met je eens, ik snap niet wat rising sun daar doet, ik zie in die top een stuk of 5 games die ik veel liever zou kopen.

    pgr 2 is idd. een topper,in het genre van 2WO shooters komt binnenkort het geweldige Call of Duty, dan geef je je geld toch niet uit aan een matig spel?:confused:
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Niet dat ik je ongelijk geef Masterchiefdale, maar daar gaat de discussie niet over....

    Het is juist dat naar mijn mening (en ook die van Mike himself) er geen bevooroordeelde berichtgeving wordt geplaatst op de frontpage.

    Wel frapant in dit geheel vind ik dat de hier aanwezige bazin wel een nevenfunctie heeft bij een eoa spelontwikkelaar, dat kan een verkeerde gedachte met zich meebrengen.

    Maar nogmaals, ik denk dat een ieder wel verstandig genoeg is om te bepalen of we te maken hebben met berichtgeving of reclame.
     

Deel Deze Pagina