1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het nieuwe motogp seizoen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HugHes, 12 feb 2004.

  1. HugHes

    HugHes .. PERformanCe ..

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ben erg benieuwd naar het nieuwe motogp seizoen. Vooral nu Rossi bij Yamaha rijd en hij nog steeds snel gaat.
    Wie word erg volgens jullie de nieuwe Moto gp Kampioen?:confused:
     
  2. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Word dit een opsomming...???
     
  3. HugHes

    HugHes .. PERformanCe ..

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vraag alleen wie er volgens andere wereld kampioen word bijv. biagi die Geit of iemand anders.
    En als je denkt dat het een opsomming word waarom neem je dan de moeite om te antwoorden?
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  4. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Rossi was de vorige jaren altijd wel op en top machtig, beetje ala Schumacher in de formule1, ik weet alleen niet hoe snel de yamaha is. Waarom is die eigenlijk overgestapt, hij had toch een honda en ik dacht dat die de snelste waren. En nog over wie misschien kampioen wordt, denk dat de dukati's het goed gaan doen dit jaar.
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    we hebben tog niks tegen geiten he?
     
  6. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Rossi is goed, maar hoe goed, dat zal dit seizoen blijken, maj het bier staat al koud hier, ik heb er zin in!
     
  7. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik geef ducati wel een goede kans, alleen hebben ze erg weinig ervaring in de motoGP. maar er zijn al veel dingen veranderd aan de ducatie motor ten opzichte van vorig jaar.

    hier een plaatje van de nieuwe ducati:

    [​IMG]

    en moet je het kontje zien:

    [​IMG]
     
  8. HugHes

    HugHes .. PERformanCe ..

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Nou ik heb ook niks tegen geiten maar wel tegen Biaggi en die nieuwe Ducati is wel heerlijk.
    Maar de nieuwe Yamaha ook en het nieuwe blok schijnt ook best krachtig te worden met die Big Bang techniek.

    Maar over snel gesproken Nicky Hayden is ook supersnel op de derde dag van de Sepang test.

    Nieuwe Yamaha.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2004

Deel Deze Pagina