1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het nieuwe Xboxworld: De toekomst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 11 feb 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Whutt ? Ziet er goed uit !!!!
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker goed uit heren! Lekker modern en fris!
     
  4. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Netjes hoor! :thumbs:
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waarom is het pittig als je met vrijwilligers werkt? Een paar vrijwilligers vinden die zich daarvoor inzetten kan toch niet heel lastig zijn?

    En wat bedoel je met:
     
  6. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat voor een soort video content bedoelen jullie dan ? Meer de kant op van gamekings of gewoon een soort van YT achtige channel waarin het nieuws etc wordt in gesproken.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De huidige layout zorgt ervoor dat youtube filmpjes embedden redelijk kut gaat. (daarnaast willen we van de pop-ups af)

    Momenteel staan we ff stil op het videogebied, we bekijken de mogelijkheden en willen wel echt iets nieuws bieden. Daarnaast moeten we ook reëel zijn in wat we willen en kunnen bieden. (ook i.v.m. tijd)

    Indien er vraag na een specifiek type videocontent is, kunnen we dat altijd overwegen en kijken of het haalbaar is.
     
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice dat er nieuwe vormgeving komt.

    Witte tekst op zwart. Worden gehele artikelen ook zo weergegeven? Voor het oog niet echt prettig.
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap ik. Zorg wel voor HD stream kwaliteit dan ik te vreden.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Elke donderdag en vrijdag avond live gamen met mij. <3
     
  11. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    De layout ziet er idd mooi uit. Ik hoop ook dat er een soort van videostreaming komt vanaf grote gamebeurzen etc.
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik vind de layout al een stuk strakker en moderner dan hoe het nu is, maar een paar dingetjes die ik me afvraag:

    • Het kopje 'Nieuws', waarom krijgt deze niet de volle breedte? Nu heb je het blokje van Gears Judgment en Live-Stream die op breedte van het 'Nieuws'-kopje vallen. Nu oogt het een beetje rommelig. Ik zou óf het onderdeel 'nieuws' wat naar beneden halen zodat het op één lijn is met het kopje 'Releases' en 'Poll' (en de bovenste 4 blokken boven nieuws wat hoger maken zodat die één lijn vormen met het kopje Judgment en live stream), óf 'Releases' en 'Poll' wat naar boven halen en het kopje 'Judgment' iets minder hoog maken en de kopjes 'Podcast' en 'Live stream' naar boven halen (en het advertentievlak verkleinen, maar ik denk niet dat dat zomaar kan :p).
    • De footer met Site, Partners, Games en Social: waarom overlapt die footer twee gradients? Zou daar niet beter een mega-footer kunnen staan met één achtergrond?

    Just my 2 cents ;).
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Je kan altijd een livestream op twitch beginnen en daarvan de online status op de frontpage zetten. ;)
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ziet er goed uit _O_ En Willem de nieuwe Mirik, wauw :eek:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ziet er top uit, maar ik hoop vooral voor het forum dat het net zo overzichtelijk en makkelijk in gebruik blijft als nu. De zoekfunctie mag overigens wel dik verbeterd worden. Soms krijg ik het halve forum of meer ervoor als ik iets simpels in tik als Assassin's Creed III bijvoorbeeld. Dus gericht zoeken op titel, woord of een zin bijvoorbeeld, zoals met Google, zou een idee kunnen zijn.

    En profiel achievements. O-)

    Ik ben in elk geval blij dat ik het Mirik mysterie heb opgelost. :+

    Check Hyves maar, als XBW en Mirik daar nog zitten.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zoeken op titel kan gewoon. Volgens mij wel vaker uitgelegd aan je, jij schijnt er als een van de weinige last van te hebben.
     
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Don't mess with my school *)
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Haha, ik zit er ook nog steeds op maar wat gaat het daar dramatisch zeg :lol:
     
  19. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    nice! ziet er goed uit.
     
  20. nookeih

    nookeih Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er strak uit. Dit is zeker een design dat past bij de huidige tijd en komende ontwikkelingen binnen het ict-gebeuren. Ik kijk dagelijks op deze site voor de nieuwtjes en als dat straks via de phone kan is dat helemaal geweldig! Goed werk geleverd door alle verantwoordelijken :)!
     

Deel Deze Pagina