1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb net gekeken op mijn paypal site, en er staat dat de betaling voltooid is. Op Gogamepoint echter staat 'processing' ...goeeeeed....ik wacht maar weer af.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0

    How long does it take to delivery my order?
    •Usually we will email the codes on the spot to your Pay Pal email address (our preference) or either your registered email address once your payment is cleared
    •For a “Verified & Priority Account Holder”; codes will be emailed to you on the spot once our system has been notified with your cleared payment via Pay Pal
    As for the newly registered user, we will attend to your order not later than 8 hours time as soon we have process all your data for internal verification purpose (usually it will take us less than 5 minutes time to attend your order except it is out of our operation hours)

    Als je nieuw bent kan het iets langer duren denk ik...
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik heb nog nooit moeten wachten met paypal.

    BK denk dat je die codes wel krijgt zometeen.

    Edit: Ah over 8 uur of zoeits dus :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ah dat zal het zijn dan inderdaad, want volgens de Gogamepoint site is het nog niet klaar. Er staat nog steeds bij status 'processing' . Ik zie bij order date ook staan 20 oktober, raar..het is toch echt de 19e vandaag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2011
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel supernette service van ze...ik kreeg een uurtje of twee later een bericht terug waarin stond dat ze het gelijk hun eerste prioriteit gemaakt hebben en dat ik volgende keer gewoon meteen mijn code zal ontvangen. Nieuwe users moeten meestal een uurtje of 8 wachten, dan zijn ze er nog mee bezig...dus dit is echt nice.

    Na een bedankmailtje van mij kreeg ik weer mail terug dat het nu helemaal goedkomt in de toekomst...cool zoiets!
     
  6. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Even kijken of iemand hier ervaring mee heeft..

    Ik heb een game besteld bij Bol.com, ik bestel hem altijd met acceptgiro. Nu kwam de game ongeveer aan 1 week na de release dus in de tussentijd heb ik dezelfde game ergens anders gekocht. Nu doet BOL gewoon aan retouneren.

    Dit staat er bij hun op de website:

    "Als het pakket niet door de brievenbus past, stuur dan het pakket op via een agentschap van PostNL of een Kiala Punt. Het dichtstbijzijnde Kiala Punt vindt u op www.kiala.nl.
    Vraag om een track & trace-nummer of verzendbevestiging en bewaar deze zorgvuldig. Hier kan naar gevraagd worden in correspondentie met bol.com."

    Het gaat dus om een kartonnen envelop die WEL door de brievenbus past.

    Nu heb ik reeds de eerste aanmaning gehad, en zegt de klantenservice doodleuk dat ik een T&T nummer moet overleggen, wat ik niet heb omdat het geen pakketpost is..

    Om een lang verhaal kort te houden ik heb de game terug gestuurd en ik moet alsnog betalen van de klantenservice.. Welke stappen kan ik ondernemen? Of heeft iemand hier al ervaring mee met positieve afronding?
     
  7. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom betaal je in deze tijd nog met acceptgiro?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom niet? Doe ik zo nu en dan ook gewoon hoor.
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat user geen internetbankieren heeft?

    Ontopic :

    Matige ervaring met Bartsmit, 800 msp points gisteren besteld als download(ja ik weet het kan goedkoper) , pas om 11:30 vandaag binnen , geen bartje meer voor mij voor digitale dingen
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je eerst je spul krijgt en daarna pas hoeft te betalen? _O_
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Aangetekend versturen; problem solved!:thumbs:
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Duurt het altijd lang voordat TheHut een game die net gereleased is opstuurt? Heb Batman AC daar besteld (voordat iemand komt waarom ik hem niet ergens heb besteld: geen cc, geen haast, en met the dark knight/batman begins blu-ray voor een mooie prijs) maar hij is nog niet verstuurd. Release was vrijdag, en geld is donderdag er al afgehaald. Ik heb totaal geen haast, en weet dat het lang kan duren maar dan moeten ze hem tenminste wel al versturen. :+
     
  13. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Bij mij duurde het 3 weken voordat ik Dead Island binnen had.
    Hij stond al die tijd op dispatched, maar je kunt hem niet tracken.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ja, maar wanneer hebben ze DI verstuurd? Bij mij zijn alle TheHut/Zavvi pakjes altijd binnen een week binnen en sturen ze bijna altijd binnen 24 uur al het pakje op. Nu staat er nog steeds dispatch: 21 Oktober. 8)
     
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem 9 september besteld, 12 september stond er dispatched (kreeg ik ook een mailtje van) en ik had hem 3 weken later.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als het te lang duurt gewoon een mailtje sturen. Bij mij zijn ze mijn order al 2 keer 'vergeten', en na mijn mailtje werd het opeens op magische wijze diezelfde dag nog verstuurd.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    "Accio pakketje" zeker gedaan, ik stuur ook wel een mail. :+
     
  18. Peter-Jan

    Peter-Jan Guest

  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528

Deel Deze Pagina