1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al iets gevonden, 3vcash, daar koop je met iDeal een soort prepaid VISA card, met bijvoorbeeld 20 euro en die kun je dan gewoon gebruiken.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    NOOIT DOEN DAT 3VCASH!
    Teminste mijn ervaring, had laatst nog(1week terug) dat gekocht voor €63 euro dan krijg je een €60 visa kaart.
    Maar je kan alleen van 20s 50s en 100s kopen dus ik had 3x 20 gekocht wat je blijkbaar later GRATIS kon invoeren zeiden ze.
    Wil ik ze thuis bij elkaar voegen moet je per visa kart 2,50 aan administratie kosten betalen 8)
    dus ik kon later mijn bestelling niet meer plaatsen dus had ik wel alles terug moeten storten naar mijn rekening waarbij nog eens €5 euro administratie kosten bijkomen.
    Beste gewoon je pa vragen om je cc? teminste mn pa heeft ook Rabo wereldpas cc en had in juni op amazon ermee iets besteld.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gast..

     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Eh. Zojuist Deus Ex: Human Revolution bij Amazon.co.uk besteld. Kijk ik bij het overzicht van verzendingen, staat er: 'Delivery 1 of 1: The following item will arrive after 25 Dec 2011.'
    Wat is dat nou voor onzin? Ik heb dat nergens zien staan, terwijl er zelfs staat dat het 'in stock' is.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    raar man.. is ongewoon
     
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wauw!
    Ik kom er nou pas achter dat dit gepost is...
    Helaas heb ik al het geld naar mn rekening gezonden maar er is nog steeds niks veranderd op mijn rekening(volgens jullie duurt t 10 dagen en zijn er pas net 6 voorbij).

    F***! had ik eigenlijk dan toch mijn aankoop kunnen maken :/ toch eventjes een berichtje verzenden?
     
  7. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind het ook raar, heb al een mail gestuurd en hij zou het gaan uitzoeken hoe het zit.
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je elke game inleveren bij FRS om 20 euro korting te krijgen bij een bestelling van tenminste 50 euro?
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok kan iemand mij uitleggen waarom ik bij zavvi.nl een blu ray bestel van 11 euro inclusief verzendkosten en bij de paypalbetaalscherm ineens 13 euro moet betalen, invoerrechten, belasting?

    Edit: kom er net achter dat ik de optie inpakken had aangevinkt zonder dat ik dit door had, dit kost blijkbaar 2,40.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  10. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hou er bij Zavvi wel rekening mee dat niet elke bluray Nederlandse ondertiteling heeft .... =(
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; héél irritant als dat niet in de beschrijving staat (zelfde bij Play.com), net als gesproken talen (ivm Disney films voor de kleine).

    Denk dat ze een stuk meer verkopen als ze dat eens erbij zouden melden.
    Het weerhoud mij er in ieder geval van om dit soort dingen in het buitenland te kopen.
     
  12. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb op hun site gezocht. En ze melden dat het enkel Nederlandse ondertiteling heeft als het erbij staat. Zodra het er niet bij vermeld is dan kun je er van uitgaan dat het geen Nederlandse ondertitels heeft. Ik denk dat er zoiezo weinig bluray's/dvs's in Engeland zijn die Nederlandse taal selectie hebben. Dus denk dat je daar zoiezo niet van moet uitgaan. Naja soms hebben ze wel leuke aanbiedingen die wel NL ondertitels hebben, maar het is uitkijken :)
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Handige site om dit uit te zoeken is www.dvdcompare.net

    Zoek op de titel van de film, klik de betreffende uitgever en regio aan en check de info.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat rare ervaringen met Castle Games deze week..

    Ik zag begin van deze week dat ze een nieuwe versie van Deus Ex verkochten voor 19,99 en een 2e hands versie voor 12,99. Voor zo'n prijs laat je die game natuurlijk niet liggen, en terwijl ik erachter probeerde te komen of er nog verschil was met redeem codes ofzo gooiden ze een actie op hun facebook pagina: 10 verschillende codes, met kortingen van 25 euro tot 1 euro.
    Dus ik niet verder gekeken, korting van 10 euro gepakt en de nieuwe versie van Deus Ex besteld, voor 19,99 - 10 euro korting, dus 9,99.

    Daarna zag ik nog 2 kortingscodes van elk 5 euro die niet gebruikt waren. Dus ik nog 2 bestellingen erbij gedaan: Castlevania & Hunted Demons Forge, voor 12,99 elk, met korting dus voor 7,99 elk.

    Geld overgemaakt, en ik happy, want goeie koopjes gedaan.

    Gister opeens mailtje dat Hunted niet meer leverbaar was, de website wordt om het half uur ververst, en in precies in dat half uur had iemand anders het laatste exemplaar van de game al besteld (zoooo, toevallig!) Maar die 8 euro kon ik als korting gebruiken bij een andere aankoop, en die originele 5 euro korting kwam dus blijkbaar te vervallen, teruggemailed, nog geen antwoord...

    Maargoed, vandaag dus Castlevania & Deus Ex binnen. Castlevania is nix mis mee, gebruikt, maar in goede staat. Maar Deus Ex blijkt dus gewoon een 2e hands versie te zijn! Het hoesje en de game zitten krassen op, en nu kijk ik op hun website en kost Deus Ex opeens 59,99 nieuw en 39,99 tweedehands. Oftewel de game was zo goedkoop omdat ze wat oude gebruikte versies kwijt wilden..

    Heb nu wel een dubbel gevoel, castlevania voor 8 euro was een koopje, hunted heb ik geen geld voor terug en geen antwoord, en Deus ex voor tientje gekocht. Ik weet wel dat een tientje voor deze game nog goedkoop is, maar waarom bieden ze hem aan als nieuw terwijl hij overduidelijk tweedehands is?
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Cute... Brievenbus? Past niet? Aanbellen? Buren? Wat is dat?

    [​IMG]

    Tis dat me vader de tuin ging doen en hem zag liggen.

    /command klachtmodus opstarten
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vandaag de LE van Rayman ontvangen van Simplygames.com. Eerste keer dat ik daar bestel en alles is goed gegaan. Betaling via Paypal op zaterdag 3 december, verzonden op 4 dec en vandaag ontvangen! Winkel ligt in London dus dat is erg snel vergeleken met Zavvi, Game en Thehut. Ik ga hier zeker vaker bestellen. :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wat, teh fuck idd
     
  18. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is idd niet heel erg netjes |:-
    Door wie is dit geleverd? PostNL, Selektvracht, etc...
    Ik zou idd een claim indienen, want zo horen ze niet met spullen om te gaan. Maar als het PostNL betreft heeft een klacht weinig zin ben ik bang. Heb ik al zovaak gedaan en steeds weer hetzelfde gezeur.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  19. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn spullen bij Zavvi en Game had ik ook binnen een week binnen ;) Dus je moet gewoon mazzel hebben denk ik ... zeker tijdens de feestdagen.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klacht indienen heeft geen nut bij PostNL, ik heb ze ook al diverse malen een mail gestuurd, waarvan ik het soms erg verrassend vond dat ze me nog een antwoord terugstuurden gezien de toon van sommige mails. Ik krijg standaard mijn spellen in meerdere stukken binnen, waardeloos bedrijf dat het is.
     

Deel Deze Pagina