1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Online Gamestore Topic [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 23 jun 2011.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Volgens Stephan123 alleen als het door Amazon zelf verkocht wordt. Deze games staan wel op Amazon, maar worden door allemaal verschillende 'bedrijfjes' verkocht via Amazon lijkt het wel.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja is ook zo. zolang er staat Dispatched from and sold by Amazon.co.uk. is het gratis verzenden rond of boven de 25 pond
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, alleen als het door Amazon verkocht word :thumbs:
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Het hangt er vanaf of het met post malaysia aankomt of met DHL.
    Ik al m'n pakketjes die met post malaysia verstuurt wordt heb ik binnen 6 a 7 dagen in huis,met DHL duurt het 2x zo lang.GH is hiervan op de hoogte ;)
    Al jaren kies ik altijd voor gratis verzenden bij GH en heb nog nooit bij moeten betalen of m'n game kwam niet aan
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan gewoon niet... Al je bestellingen met Malaysia Post binnen max. 7 dagen binnen? Lijkt me sterk wat je hier nou zegt... Bij mij (en vele anderen) heeft het vaak twee weken geduurd, heel soms drie weken. ;)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    7 dagen vind ik inderdaad een beetje snel, meestal reken ik op 10 werkdagen.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Kan wel, ik heb het ook een keer gehad :)
     
  8. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, maar volgens mij maar twee keer en ik heb toch best veel besteld bij GameHubs sinds ik het heb ontdekt in 2008.

    Anyway, als ik bij Play-Asia bij de pagina ben waarbij je je order plaatst, staat er het totale bedrag $24,90 is, maar je rekent toch gewoon af in euro's? En wat is beter om te kiezen als verzendmethode: bubbelenveloppe of airbox (pakketje)?
     
  9. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat omwisselen in € gebeurt later. Verder is de standaard enveloppe goed. De airbox past (in ieder geval bij mij) niet door de brievenbus.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1 week voor LotR extended blu-ray van thehut.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    iemand iets bij gamestation.co.uk gekocht? ik wil daar gears preorderen maar er staat "please select a delivery option".. ik weenie waar ik dat moet checken
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ooit via eBay in Japan een game gekocht en die had ik 2 dagen na betalen binnen. Je moet dan gewoon net geluk hebben met de transport.
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze L.A. Noire gewoon 'PAL', dus hetzelde wanneer je hem hier in de winkel zou kopen of niet?
    Op de afbeelding die er bij staat, is wel rechtsboven 'PAL' te zien, maar dit kan natuurlijk net zo goed een standaard afbeelding zijn.

    http://www.gamegigant.nl/zoek/la-noire-import-xbox360/
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2011
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het is de Engelse versie dus ja.
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, de Engelse versie is dus gewoon PAL?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja man.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er nog goedkoper dan 36,10 voor 4200 punten?
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Copypaste van Budgetgaming:

    30 mei Alice: Madness Returns met wat kortingsbonnen besteld voor een totaalbedrag van 30 euro. Levertijd stond toen op 2 weken wat wel klopte aangezien het spel pas 16 juni uit zou komen. De levertijd is echter altijd op twee weken blijven staan. Een paar keer erover gebeld, en ik kreeg gewoon te horen dat het nog maximaal twee weken zou kunnen duren (Ja hehe muts, dat zie ik zelf ook wel). Nu moet ik er nota bete via mijn account achter komen dat m'n bestelling is geannuleerd. Geen mailtje, geen excuses, niks. Dit is gewoon de tweede keer dat ze me dit flikken. Voor mij dus NOOIT en dan NOOIT meer Wehkamp, wat een verschrikkelijke k*twinkel met een verschrikkelijke k*tservice.

    Ongelooflijk dat ik er nog een keer ben ingetrapt na dat Guitar Hero: Aerosmith debacle van een paar jaar geleden :emo:
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij hadden paar/veel mensen dat ook, ze bestelde AC:Brotherhood/Battlefield Bad Company2 en de levertijd bleef maar staan op 2 weken.
    Ik zelf heb het ook gezien dat BC2 véél langer da 2 weken op "2 weken" stond want ik wou daar ook gaan bestellen.
    Toch weel raar
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ach... Wehkamp is niet een winkel die bekend staat om de service, maar over het algemeen heb ik geen problemen met hun. Volgens mij was bij mij Aerosmith ook niet op een debacle uitgelopen en had ik het gewoon gekregen. :cool: Kinect ook netjes op tijd uitgeleverd.
    Harry Potter daar nu ook in de pre-order staan en de levertijd staat netjes op 1 week (dus voorbij die 2 weken waar het bij jou mis ging).
     

Deel Deze Pagina