soms ronkt mijn xbox als ek er ne cd juist heb ingestoken he ma alsek em er terug uit haal dan ni meer en dan terug in steek is da ook voorbij dit gebeurt soms wtf is dit plz help??
Staat er een Ps2 naast ?? Zo ja, een Xbox mag een Ps2 nietzo ! net zoals een Hond een Kat niet mag Bye The Way Zoiets heet Grommen (blaffen)
Wat Quen zei is waar. Ze hebben iets vaags in de programmeertechniek vd Xbox gedaan waardoor die raar gaat doen als die naast de PS2 komt te staan. Het heeft iets met transformale pinctutie (moeilijk woord!) te maken waardoor de signalen elkaar afstoten!
Ja inderdaad ik had er ook een ps2 naast staan en af en toe dan schoten de vonken over en weer en een kabaal ik heb diverse malen de politie voor de deur gehad omdat de buren dachten dat er een straaljager overvloog. Ik heb noodgedwongen de ps2 maar achter een muur van lood gezet.
Transformale pinctutie Volgens mij was zo'n chemisch proces... ff denken... hoe dat toch ook alweer: "Chemische disrubtie van de statische lading die niet afdoende geaccomodeerd wordt door de behuizing van de PS2" Ja dat was het... oftewel... sterkte
Ligt eraan welke kleur je GameQube heeft... zwart + paars gaat redelijk, maar als je bijvoorbeeld de oranje neemt die vloekt echt heel erg met de X-Box en dan krijg je uiteraard problemen
moet ik hieruit opmaken dat je dvd drive met 7200 rpm draait?? lijkt me niet das alleen de HDD. Of leer nederlands
wat krijg je als je een N64, een PSX, een Atari, een Gameboy (advance+Color+Classic),een Dreamcast,een sega megadrive, een NES, een commedore X, een PS2 en een XBOX met elkaar kruist
komaan gast ik heb da soms als ek er ne cd in steek zo echt een ronkend geluid he. heeft er hier iemand da ook soms