1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het School & Opleidingen Topic [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maakt niet uit of het HBO of WO is. Echter kan ik geen enkele site vinden waarop alle minoren verzameld zijn. Alleen per school. Naar de andere kant van het land reizen vind ik het probleem nog niet alleen het moet niet zo zijn dat er iets soortgelijks dichter in de buurt is!
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Keuzevakken voor dit jaar gekozen.
    Chemie & Criminaliteit, Filosofie (:cool:) en Verkoop jezelf! Dat laatste klinkt een beetje fout, maar daar leer je sollicitatie technieken en hoe je jezelf goed kunt presenteren als het ware.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zit je straks met allemaal verdachte Oostblokwijven in die les 8).
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik teken ervoor! :+
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Na elke les worden ze duurder, dat snap je.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Zo waar... Ik hou van onze Oekrainse en Russische gang op school :D
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf SBRM op Inholland. (niet voor omkooppraktijken, maar lekker dichtbij en Haagse vind ik niks) Het is in principe makkelijk te doen. Echter ga je hier pas in jaar 3 je eigen bedrijf opzetten. Dit is bij de Haagse hoge in jaar 1 al. Ik moet wel zeggen dat we veel leerlingen van de Haagsche hoge krijgen die dezelfde opleiding hebben gevolgd, maar geswitscht zijn naar Inholland om jou genoemde reden.
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Heeft iemand een paar aanraders voor het leren van PHP, dus boeken, hoewel sites ook mag. Alvast bedankt.
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat zijn mijn rechten qua leerling? Ik zit op een opleiding waar ik maar drie dagen les heb. En de ene helft valt uit en de andere is er geen opdracht/leraar/vakkennis (van de leraar). Ik ben 17 jaar, dus ik kan ook niet de hele tijd thuis zitten. Is er een manier om van school af te gaan tot volgend schooljaar dat ik in de tussentijd wel iets nuttigs kan doen? (werken)
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je kan bij een constant rooster toch wel een paar dagen erbij gaan werken? Dat deed ik ook twee jaar terug, gewoon omdat ik geen fuck deed op het ROC. Het beste er van maken, of proberen via school dingen die verband hebben met je opleiding te doen. Kon ik ook bij ROC.

    Uiteindelijk heb ik wel gezegd dat dit voor mij niet ging werken tho :+
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb constant een ander rooster, maar het komt er op dat wanneer ik les heb het meestal uitvalt. En ik zit dan bijvoorbeeld op donderdag ZEVEN uur achter elkaar niks te doen. :emo:
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dat is kut dan kun je niet zoveel doen als je geen 18 bent. Ik had ook heel veel vrij. Alleen dan steeds andere dagen en ik kon op mijn werk ook niet zo veel verschillende dagen steeds werken. Werkte echt niet. De lessen stelde ook nog zo weinig voor, dat was helemaal erg. Maarja, ik denk dat je niet de enige bent die ROC kut vindt.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon niet naar die lessen gaan.. Of is alles verplicht?
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De lessen zijn van een erbarmelijk niveau, maar wanneer je niet komt krijg je meteen een belletje. :emo:

    Ik moet mij er eigenlijk bij neerleggen dat ik gewoon geen opleiding heb en hopen dat het volgend jaar beter is.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Boeit dat belletje nou , leg het uit aan je ouders en hopelijk stemmen zij er in mee. Als jij dan gewoon je tentamens haalt is er niks aan de hand toch?
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is het probleem helaas. Mijn ouders geven mij in alles vrijheid behalve school. Ze vinden het ook jammer, maar ik MOET van hun naar school. Dit komt mede doordat mijn oudere broer zijn school ook niet heeft afgemaakt. En je hebt een aanwezigheid plicht, dus bij de meeste vakken mag je dan niet eens tentamens maken. Terwijl er in de les helemaal niks word gedaan. :emo:
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een fucking onzin is dat ROC zeg.. Welk niveau doe je?
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Niveau 4. :emo:
     
  19. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je met zo'n pauperschool als ROC. Heb er ook 2 opleidingen gedaan en allemaal ruk. Altijd tussenuren en uitval van lessen. Ben met beiden gekapt. Ga nu voor havo en dan HBO.

    Ik heb ook op me 17de daar een opleiding gedaan, wou naar 2 maanden stoppen, dat kon wel maar dan moest ik wel aanwezig zijn op school(leerplicht) moest dan maar met engels en nederlands verder werken van me opleiding waar ik mee was gestopt. Dikke onzin was dat. Hele dagen niks gedaan. 3 weken niks gedaan en toen gezorgd dat ik kon gaan werken.

    Het kan wel, je moet dan met de leerplichtambtenaar overleggen. Voor mij hebben ze toen geregeld dat het kon. ROC:F:
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik jou was zou ik nu gewoon even doorzetten , hoe kut het ook is , en daarna doorstromen naar HBO.
     

Deel Deze Pagina