post hier geheime plekken/gangen die je in een game heb gevonden. splinter cell: training - begin met het kijken naar alle roode lampen, als je daarmee klaar ben ga je naar links spring dan op het muurtje aan de linkerkant met behulp van een sprong tegen de andere muur, klim naar boven en ga het deurtje binnen. pak de lockpik en ga verder met de training, je ziet aan het einde van de behendigheidstraining een deur waar je niet in kan. maak de deur open en ga naar de computer. je krijgt nu een code van een deur. neem de training weer helemaal terug naar het begin (ik weet niet of dit kan, restart anders de training en onthoud de code) als je weer op de beginplaats staat ga je deze keer naar links klim weer omhoog met een muursprong en maak de deur open loop door de kamer, je komt nu Grimsdottir tegen... later meer
Ja, bij Splinter Cell kun je helemaal teruglopen bij de training.. Heb 't zelf gedaan, je kan gewoon zowat langs de zijkant teruglopen.. Wel moet je dacht even de trap omhoog, maar verder is dit geen probleem Overigens krijg je een cool bericht op die laptop.. **** SPOILER **** Lambert zegt dat ie veel van Sam Fisher verwacht, en dat als ie "deze" laptop vind hij een echt goede spion is, ofzowiets.. Verder ben ik nog geen geheimen tegengekomen bij Splinter Cell... Als iemand er meer heeft hoor ik ze graag
Van Splinter Cell bijvoorbeeld in het laatste level met die npe-muur waar je doorheen kan lopen En heel veel stukjes in HAlo, bijvoorbeeld, op de grond bij The Pillar of Autumn in The Maw en inde tubes van de lichtbrug in HAlo en nog een zooi van die zooi dingen in de levels van Halo
Bij CIA HQ kan je ook gewoon bij rechts van de ventilator naar boven klimmen. @offtopic Gogeta: Met kabel kan je geen xbox live! hebben, alleen kabel premium, maar dat is echt duur
Halo The Maw, eindrace Als je naar de Longsword Fighter racet, heb je twee afkortingen in die gangen( vlak voor de bocht). Als je IN de tweede afkortuing uitstapt zie je aan je rechterhand nog een gang. Ga hier naarbinnen en je ziet een special-ops grunt staan. Hij kijkt je eerst een paar seconden aan en schiet of doet niks. De grunt begint dan wat te vertellen dat lijkt op: On the spaceship I worked up a big, grunty thirst en dan nog wat. Hij spreekt dit zeer grappig uit en de eerste keer dat je dit hoort lach je je kapot.
Die ise cht mooi joh. Zeker de moeite waard. Als je in mijn tempo rijd, dan red je het nog (normaal 1,m 44 sec over)
Halo Als je het spel op legendary uitspeelt krijg je een heel ander, vetter eindfilmpje! Jááááá, dat wisten jullie niet
splinter cell - CIA HQ speel het level tot je bij de man komt die je moet ontvoeren, laat hem lopen of stomp hem neer al snel kom je een splitsing tegen,ga de andere kant op als de man die je moet ontvoeren (links) en ga de kamer binnen (UFO room ofzo). in deze kamer staat een computer. hack hem en lees het bericht. er staan veel onbegrijpelijke teksten in bijv. dfgndsg 254832 sfjfgk.ongeveer 3x worden er cijfers genoemt in de tekst, onthoud ze en typ ze in op het paneeltje bij de gesloten deur. je komt nu in een vreemde kamer (waar ook sticky shockers in liggen) misschien heb ik de locatie van de kamer niet goed uitgelegd (uit mijn hoofd), maar probeer het maar