het segaforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BL00D W1LL R1Z3, 25 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. het segaforum vindt ons (wij xbwers) dat we n grote bek hebben en niet te vertrouwen zijn. ik zei in een of andere lijst dat ik er ook wel op wou van dat je betrouwbaar bent dus ik zeg ik heb al veel deals gehad op xbw nja toen was de emmer vol ze vonden dat we een grote bek hadden :confused: . ik had per ongeluk iemand 2 pm gestuurd en ze vonden me een spammer lol!.

nou wil ik graag jullie mening hier over dankje wel.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Boeiend?

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet dat hier? Wat maakt dat nou uit wat ze van ons denken... Wat heeft het voor nut als wij hier op ingaan?

4. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    segaforum.. zegt genoeg, dunkt mij.

5. nja ik vindt het gewoon niet normaal dat ze dat zeggen wij proberen ook alleen maar games te ruilen tog?

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha.. Raar dat ze je een spammert vinden :+

Dit forumdeel gaat over dit forum of de Frontpage. :) Dus een vage opmerking over een sega forum hoort hier niet thuis..

Eigenlijk denk ik dat je opmerking op dit hele forum niet geplaatst hoeft te worden ;)

Maareh succes met dealen hoor ^^

7. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    @Goiz:

Hoe heb jij die gekleurde letters onder je naam gekregen. Ik probeerde het een tijdje geleden ook, maar lukte niet met de tags.

Iris had laatst ook een andere kleur (hoewel die nu weer weg is), maar hoe heb je dat gedaan? :)

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gaat dicht om de reden die Goiz al aangaf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina