1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

het sluiten van topics

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Yerewn, 15 dec 2003.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    ik heb een vraagje aan mod's en mensen die dit ook vinden..
    Als er een topic is waar een mod de inhoud niet van goedkeurt , of een discussie die nergens meer toe gaat, wordt die thread dus gesloten dat snap ik en ben ik ook voor.
    Maar nu zijn er mensen die soms wel waarde hechten aan een thread en daarin verder willen praten. wordt dit in overleg gedaan met de mensen die actief in de desbetreffende thread meedoen of is dit eigen initiatief? Kan een topic die dreigt dood te bloeden niet levend houden door mensen erop te wijzen dat ze off topic gaan (wordt trouwens al gedaan) of de discussie nieuw leven in te blazen? Ik heb het niet over topics waar al een centrale thread voor bestaat maar meer de non xboxchats.
    Dit is geen aanval op de mods ze doen goed werk en krijgen soms bakken stront over zich heen van mensen die dit niet vinden. maar ben gewoon benieuwd hoe het sluiten in zn werk gaat
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  2. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Als een topic gesloten wordt en je vindt dat vervelend kun je altijd in dit subforum vragen of ie weer geopend kan worden. Uiteraard zul je er wel even bij moeten zetten waarom je dat wil.

    Als je dit forum er even op naleest zul je zien dat er regelmatig threads opnieuw geopend worden omdat members daarom vragen.
     
  3. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou er wordt natuurlijk naar gekeken hoe het topic in de smaak valt. Soms hebben we heus wel moeite met bepaalde topics, maar omdat de members het blijkbaar leuk en vermakelijk vinden dan zeggen wij niet: sluiten. Wanneer er teveel geblaat wordt dan geven wij een waarschuwing van: ga eens ontopic! Wordt dat genegeerd gaat het topic idd op slot (niet na 1 post)
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    af en toe ziet het er alleen zo drastisch uit. dan staat er met veel bombarie case closed. Dan lijkt het alsof het echt ineens beslist is.
     

Deel Deze Pagina