Dit was niet normaal gewoon, ik kan me hier zo F*CKING boos om maken koop je verdomme een game van 60 euro, betaal 60 euro voor xbox live en kom dit tegen: we spelen een mayor clanmatch met 7 spelers, we komen tegen een 7 player clan op cougulation multiflag wraits. Na 1 min 10 sec raken ze de flag aan en tikt het tellertje van 0 naar 1, 1 naar 2 en van 2 naar 3. In de postcarnage lachen ze ons uit en gaan gewoon weg hier de stats van bungie. hier de starts van de game Ik hoop dat hier iemand iets mee kan, misschien als bewijs of kent iemand iemand bij bungie. greetz wooly
Er schijnt een trainer rond te zwerfen. Denk dat dat het is Alleen voor gemodde xboxen maar die chip is uit te schakelen om online te gamen. Dan blijft de trainer wel actief. Lame is het zeker
Dit lijkt me meer een connection bug. Iig ploppen de glitchdraden als vliegezwammen uit de grond. En één is afdoende lijkt me. Wooly, graag je post in het juiste forum plaatsen. Ik zend je een pm met de juiste links ed erin. Hoef je dat niet nogmaals te doen. HALO 2 en glitches dicht.