ik heb dit toernooi gesloten, omdat ik hier niet genoeg tijd voor heb om verder te organiseren. mijn excuses voor het ongemak
Dat is toch een ander toernooi. Net zoals er 20+ PES 6 toernooien hier zijn! Ik zit bij Sep in het team \o/ met Osiris NL
hee gast, ik ga beginnen als alle mensen zijn ingeschreven dus moet je de site regelmatig even checken latertje,
he ja ik geef dit toernooi, als mensen alles zat zijn met dat andere toernooi. ik wil namelijk er ook niet zo moeilijk lang over doen
Hier geen off-site links dus je post de gegevens hier of we sluiten de thread ... dus net zo als de andere grow thread zo'n indeling hier maken
dus... we spelen dan 1 match, en dan first to 5 of 10 op jouw host ( 3 vs 3 ) ?? mocht alles goed verlopen dan doet AK47 waarschijnlijk wel mee!
wie zijn de 'kill snatchers' ? Ik trek m'n woorden overigens in (niet vanwege de typfout hoor), we doen niet mee. We gaan ons focusen op clanmatches en het andere toernooi. Toch succes! En owjah, wil je die poule's echt zo doen?
ja ik wil de pools zo doen, zo kan je precies zien wie van wie gewonnen heeft. en daar komt nog bij hoeveel tegen hoeveel het was. dus als mensen gelijk staan kun je kijken wie de meeste rounds gewonnen heeft. ik heb het al geprobeert, en als (wat ik betwijfel) de 2e en de 3e van de pools gelijk staan (zelfs met het aantal rounds) , spelen ze nog een match met 5 rounds.
Mijn clubbie wil er ook wel bij, maar dit is voor ons de 1e keer dat we aan een toernooi mee doen.. We hebben ook niet eens een naam! Maar we willen er wel bij, zeg maar wat we moeten doen (4 personen)
USC teams ja ik wil graag meer teams aanmelden. USC team 1 USC team 2 en de team FLS. (The Free Lancers) En als het mag wil ik graag nog twee reserves bij Voor alle teams. Namen zijn: USC Mysterio en Qarbala. Alvast Bedankt. USC Team 1 Mr Shano USC Dano giulson USC Headshot USC Team 2 USC Baby Jano DatNaWaldo jimapima RUSH B The FLS Indo Jef Jef Juic3y LezZzZzZz USC De Gio