Ik heb verhalen gehoord over mensen die hun xbox upgraden dus dat ze ipv 64 mb geheugen bv. 256 mb geheugen erin prikken zijn er mensen hier die hier iets meer van weten? Ik weet trouwens dat de garantie uiteraard vervalt als de xbox eenmaal open is geweest.
Danny dat helpt niks aangezien de games ontwikkeld zijn voor 64 mb zullen ze niet met 265 beter draaien. Helaas
nee maar met 256 misschien wel maar even alle gekheid op een stokje het laden gaat denk ik sowieso nog sneller en je kan misschien ook je harde schijf verbeteren.
Precies, wat schiet je ermee op Het mooie van een console is dat de programmeur een vast systeem heeft om voor te programmeren. Waarom het risico lopen om je garantie kwijt te raken... misschien gaat jouw X-Box ook nog wel krassen maken
Kanniet, dan moet je de gehele firmware aanpassen (eerst kraken), 64mb etc erbij pakt die gewoon niet.
Waarom is er uberhaupt een slot vrijgehouden Waren die moederbordjes soms het goedkoopste Achjah, misschien dat als de X-Box ooit nog eens gekraakt wordt het wel handig is om er dan extra geheugen in te hangen om je divX'jes goed te laten draaien
Enigste wat je kan doen om hem iets sneller te laten laden is er een ata/100 (zonder cut cable) erin zetten inplaats van de standaard ata/33. Ze hebben dit gedaan en het ging zonder problemen dat de spelers in het kiesscherm van doa3 veel sneller geladen werden met "foto" enzo. En een rip van een cd ging iets van 2 minuten sneller. Maar ingame zal dit waarschijnlijk geen nut hebben.
Hee Dabo, ga jij lekker alles uitproberen, als het dan sneller is vertel je het ons, en als je Xbox naar de kl#te is dan hadden wij toch gelijk...