Het verlossende antwoord op EA 's online PS2 support

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door HellHound, 20 sep 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Onderstaande tekst is geheel overgenomen van DGS Online.

dgs-online link

FIFA Football 2004:

Two Player online support. One on one, dus niet met een buddy tegen twee anderen.

USB Headset support om de tegenstander tijdens te match te trashtalken

Mogelijkheid om online mee te doen aan toernooien en leagues

Nieuwe features kunnen later in het jaar worden gedownload op de memorycard, zoals team transfer updates

Medal of Honor: Rising Sun:

Online gameplay voor maximaal 8 spelers

In totaal negen levels om online in te ravotten, van jungles tot de woelige straten van Azië

Flink wat mogelijkheden om online matches naar eigen keus in te stellen: Weapons Sets, Friendly fire en Time Limit options

Spelers kunnen inspringen op servers en andere online junkies vinden met behulp van de matchmaking service waarin ze een selectie van Axis en Geallieerde soldaten kunnen uitkiezen

USB Headset support om met jouw team te overleggen of de vijand te stalken

Need for Speed: Underground:

Online support voor maximaal vier spelers

Alle modes worden online ondersteund: Drag Racing, Sprint Racing, Circuit Racing en Drift Racing

Spelers kunnen hun offline getunde bolides meenemen voor een online showdown

Uitgebreide online stats voor de honderd beste webpiraten, rondetijden en andere stuffus om mee te patsen

PC en PS2 gamers kunnen het online naadloos tegen elkaar opnemen. Een primeur!

SSX 3:

Online support voor max twee spelers

Backcountry, Slopestyle, Big Air, Super Pipe en Race events modes worden ondersteund

Spelers kunnen hun offline customized sneeuwvreters meenemen naar de online wereld, metgezellen zoeken in de lobby om daarna al babbelend met de USB Headset op een server uit te vechten wie de beste is

The Sims Bustin' Out:

Two player online support

Spelers kunnen een van de unieke career paths uitkiezen om zich daar online doorheen te werken

Online trading system zodat spelers onderling sociale gebeurtenissen kunnen uitwisselen, zoals Pull Finger en Moonwalk of objecten als Climbing Wall en DJ Booth

Beiden soorten items zullen effect hebben op de gameplay

Je kunt zelfs online de lobby in duiken waar een matchmaker screen aanwezig is die kenmerken van de spelers bloot legt. Sterrenbeelden, sekses en persoonlijkheden van andere Sims zodat spelers hun juiste gaming partner kunnen uitkiezen

The Bad:

De volgende games zullen (dit jaar) niet online gespeeld kunnen worden, omdat er hier in Europa geen animo voor is, men er verlies op zou maken, ze de servers nodig hebben voor de andere games of een ander lame excuus dat ze niet wilden geven.

Madden NFL 2004

NASCAR Thunder 2004

NBA Live 2004

NCAA Football 2004

NHL 2004

Tiger Woods PGA Tour 2004

Lord of the Rings: Return of the King

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Allemaal weinig spelers vaak... Vaak maar 2... Mwoh, ik zie wel dat we weinig missen.

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't valt mij ook wel een b'tje tegen ja....en je kan n net bij elke game met elkaar praten via de headset?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de 'discussie aard' past dit beter in Xbox Algemeen - Waar we dit soort discussie's over Xbox > Andere consoles het liefste zien :)

5. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Fifa en MOH online zou ik graag ook naar Xbox willen, maar SSX online met 2 spelers :eek: en The Sims online... :p

Verder zou ik als bezitter van PS2 wel behoorlijk balen dat Tiger Woods 2004 en in mindere mate NHL 2004 en NBA 2004 niet online gaan. Voel je je toch een beetje bedrogen, omdat het namelijk wèl kan...

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    En what about LOTR:RotK? Dat zou ook vet zijn co-op!

Maar inderdaad, wij mogen écht niet klagen! Wij hebben echt wel de betere spellen online :)

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    verplaatst ps2 is geen xbox he ;)

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    :confused:
    Ik vind hem ook wel goed in Xbox Algemeen Fardo. Het is toch een Xbox vs PS2 topic?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: ... zet toppic snel terug

10. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    All hail WouteR _O_ , all hail WouteR _O_

Now let's get back on topic:+

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aaaaaahhhhhhh kap nou eens met dat steeds verplaatsen van mijn thread. :+

Deze thread is dus absoluut niet bedoeld als een PS2 versus Xbox thread.

Het was gewoon mijn bedoeling om degene die geintereseerd zijn in EA's online plannen op de hoogte te stellen van hun ontwikkelingen. En daarom had ik hem ook in PC en Other Consoles geplaats om iig de kans op het aantal Xbox Live fanboys reacties te verkleinen.

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt dit toch niet beoordelen zonder het af te wegen tegen bestaande dingen? Xbox live in dit geval.
    Het is dus wel degenlijk een Xbox vs PS2 threat. Maar niet om de ander af te kraken. Maar gewoon om je mening te geven t.o.v. Xbox Live. Laten we nu maar gewoon over PS2 online lullen :)

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat een onzin. Deze thread gaat over EA's online plannen voor de PS2. Aangezien deze niets te maken hebben met Xbox Live hoeft er dus ook geen vergelijking te worden gemaakt tussen de twee.

Als je over de PS2 wilt discussieren hoor je dat volgens mij dus niet in Xbox Algemeen/Discussie te doen of wel soms?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    okay weer verplaatst .. vond hem hier ook beter staan ...

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Whoa! Ik krijg het heen- en weer :+

Ontopic: buiten Fifa2004 (welke me zwaar koel lijkt online) zit er niks tussen waar ik warm voor loop. Wel jammer dat het maar one-on one is. Misschien NFS:Underground nog, maar ik heb zo het vermoeden dat PGR2 voor mij al meer dan genoeg is.

Ik zou als NBA fan me toch ook wel beetje 'genaaid' voelen, nu ze bv NBA Live niet online brengen. Maar aan de andere kant, gezien het animo voor NBA2K3 bv snap ik het ook wel.

Misschien koop ik nog wel een PS2 (na de volgende prijsverlaging *)) voor PES3 en Fifa2004 online. Eerst eens kijken bij vrienden hoe het allemaal gaat spelen...

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    LoL valt een beetje tegen die 2 spelers voor sommige games :) heb je lekker veel aan.. :D

Daarnaast denk ik dat er nog problemen gaan komen. Bugs etc kunnen namelijk neit gefixed worden, dus mocht er een foutje gevonden worden dan is het meteen verneukt...

17. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    With all do respect, maar dat vind ik op Xbox Live ook zeker niet perfect geregeld. Ze hadden bv. MotoGP2 allang moeten patchen om die glitches onmogelijk te maken.

Toch heb je wel gelijk. De mogelijkheid is er iig bij Live spellen, ookal moet dan wel DLC al van te voren "geintegreerd" zijn.

Btw, waar haal jij vandaan dat patches onmogelijk zijn op de PS2? Je kunt toch ook een HD kopen voor dat ding?

18. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Gaat Tiger woods WEL live op de xbox dan :confused:

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat kan. Maar je kunt de mensen toch niet verplichten om een HD te kopen? En daarbij moet je de PS2 dan eerst modden.
    En het kan natuurlijk niet dat de ene wel gepatched is, en de ander niet. Dat gaat dan allemaal vastlopen en bitchen... (denk aan linken met UC, dat de ene wel geupdate is via live en de ander niet).

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    *sorry, dubbelpost*

Deel Deze Pagina