Het wanbeleid van Volkoren

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheWalrus, 21 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

De heer Volkoren is compleet losgeslagen. Nadat hij deze site gebruikte voor zijn kabouterpropaganda is er geen pijl meer op het gedrag van deze jongen te trekken. Hij slaat wartaal uit, zweeft boven zijn bureaustoel, kan zijn nek 360 graden draaien, spreekt allerlei talen die hij nooit gehoord heeft en hij heeft de priester ondergekotst. Wat is er met hem aan de hand? Maakt hij deel uit van een fascistisch complot tegen de Nederlandse christen (spreek uit GGGGristen) democratie? Is hij een nazaat van Jaques Herp? Is hij de reïncarnatie van Chiel Montagne? Of wil hij ons een ketting van Bruno Santanera aansmeren?

:'-( 8)

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    haha
    tis te merke dat je leraar bent
    maar wa bedoel je nou?
    dat hij de hoofdrol in the exorcist heeft?

en edit: wat is er mis met de biostabiel.
    de biostabiel is een geweldig product.
    je word er helemaal zen van van de +jes en -utjes aan je hangertje
    ik heb al een paar maande last van een frankofielenfobie
    maar nu ik de biostabiel heb heb ik daar geen last meer van
    of is dat omdat ik hem heb gekocht nadat ik m'n laatste les frans ooit heb gehad :confused:

|:- |:- |:- |:- |:-

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de thread misschien wat verduidelijken door voorbeelden te geven van Volkoren's "wanbeleid"? Wellicht maakt dat deze thread wat duidelijker.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De biostabiel is gewoon een lomp magneetje :confused:?

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is dit serieus?

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    The Walrus, wat probeer je duidelijk te maken? Vooralsnog ben jij degene die voor mij wartaal spreekt. Dit schiet in het geheel niet op. Als je een boodschap hebt, moet je die duiden voor de ontvanger. Zou je toch mogen weten als je lesgeeft btw.

Heb je een klacht en kan je die per pm afhandelen, doe dat. Heb je een klacht waarvan je denkt dat die op het forum besproken moet worden, stel je post op zodat deze begrepen wordt. Probeer daarbij zo min mogelijk agressief taalgebruik te bezigen, leidt enkel af van het onderwerp...

Hier kunnen we niks mee, dus dicht.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik loop me al een hele tijd aan jouw onzinnige, loze en stompzinnige opmerkingen te ergeren. Ik denk dat je maar eens een weekje een andere hobby moet gaan zoeken.

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    w00t ik wou altijd al mijn eigen thread 8) :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina