1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Web ontwikkelaars Topic [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Le Lastpak, 19 mei 2011.

  1. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Ik heb de grootst mogelijk moeite met het koppelen van de tabellen uit mijn database. Zodat klantID ook bij de tabel bestelling staat etc. Hoe regel ik dit in PHPmyAdmin?

    Kreeg eerst de melding Geen index gedefinieerd, toen heb ik alle kolommen als index aangemaakt, en kon ik inderdaad relaties leggen. Maar ik krijg geen bevestiging en geen error.. Hoe weet ik of het gelukt is?
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Bedoel je met primary en foreign keys? Ik maak een relationele database altijd in MySQLWorkbench, die exporteer ik als SQL-bestand, en importeer ik in PHPMyAdmin. Al eens naar gekeken?
     
  3. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Ja ik bedoel idd PK en FK, PK is gelukt, FK dus moeite mee.

    Die workbench ken ik niet, ga is ff googlen!

    Thanks!
     
  4. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    het is allemaal gelukt! Niet met die workbench maar gewoon met veel youtube filmpjes :cool:

    Andere vraag; heeft wordpress de mogelijkheid om een database uit te lezen in een form?
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Een andere vraag, zitten er hier op het forum ook mensen met verstand van php/curl? Mijn curl timed out met grote requests.. Kan geen instellingen op de hosting provider veranderen..
     
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vroeger de curl-functie ontdekt om een ajax-achtig bestand uit te lezen. Werkte goed. Later ook via de curl-functie nog regelmatig gebruikt om stukken content van andere sites in te laden. Opnieuw niet teleurstellend. En uiteindelijk nog gebruikt in een automatische bot voor een text-based voetbal MMO. :)

    Heb je de configuraties al aangepast met curl_setopt()? http://php.net/manual/en/function.curl-setopt.php
    Denk dat je deze wel kunt gebruiken:
    Code:
            curl_setopt($var, CURLOPT_CONNECTTIMEOUT,0);
            curl_setopt($var, CURLOPT_TIMEOUT, 0);
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
  7. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Echt? Heb er niet zo'n hoge pet van op :+
     
  8. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Edit, laat maar, ik plaats m'n code en zie wat ik fout deed
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Oke, ik ben nu bezig om van de site de winkelwagen totalen goed neer te zetten. Maar nu krijg ik het rechter rijtje niet gelijk met de linker, weet iemand met welke css attributen ik dit goed kan krijgen?

    Dit is de css code die ik nu heb:
    HTML:
    div.cart-collaterals {
    
    padding-top: 20px;
    vertical-align: baseline;
    
    }
    
    span.amount {
    
    padding: 20px 50px;
    }
    
    tr.order-total {
    
    text-decoration: overline;
    }
    
    [​IMG]
     
  10. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    --
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2016
  11. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Iemand een idee?
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sowieso moet je nooit je Javascript boven de doctype zetten ;)

    Maar netjes tussen de head en onder de meta's of voor de eigenlijk nog betere en snellere manier onderaan je pagina achter de laatste div maar voor de afsluitende body tag.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Guys, ben weer even in een fase waar ik aan het kloten ben met mijn website. Ik zit alleen nu best wel vast, ik kom er niet uit wat ik verkeerd doe.

    Dit is de theme die ik gebruik, dit is een voorbeeld

    [​IMG] [​IMG]

    Dit is die van mij.

    [​IMG] [​IMG]

    Qua homepage goed, ik ben ook ervoor gegaan om alleen de eerste zes foto's te showen. Werkt allemaal fijn, maar de rest van mijn foto's (die ik zou willen zien als je op portfolio klikt) zijn nergens te vinden. Portfolio gedeelte is leeg. Het is waarschijnlijk maar een klein iets dat ik moet aanpassen, maar kan het nergens vinden. Alles zou gewoon online moeten staan, alleen verschijnt het nergens, in ieder geval niet waar het moet zijn.

    [​IMG]

    Thanks iig! Hier is eventueel alles te vinden over mijn theme: https://www.authenticthemes.com/theme/folio-black-edition/
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zat wat dingen te proberen met wordpress, maar het is na een tijdje helemaal verkeerd gegaan. DIt in combinatie met Xampp local host. Hoe kan ik alles van wordpress en xampp verwijderen van mijn pc met alle instellingen en fouten, zodat in weer 'clean' kan beginnen? Alvast bedankt!
     
  15. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Inmiddels heb ik het op de juiste plek gezet, maar het werkt nog steeds niet als ik 'm onder elke post plaats.
    Zou het kunnen dat je elke rollover op elke pagina max 1x mag gebruiken? Das geloof ik het enige wat zou verklaren waarom ie het niet op de home pagina doet, want daar stond ie een aantal keer.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iemand nog tips voor een goede Wordpres portfolio (en betaalbare) theme? Dit is wat ik wil eigenlijk. Simpel, clean maar overzichtelijk. Ik heb nu dit. Redelijk, maar mobiel kut. Maar als ik een theme website zoals Themeforest door spit raak ik echt helemaal gek.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kwam dit dit tegen, heeft er wel iets van weg.

    Misschien staat hier wat tussen wat je tof vindt:
    http://athemes.com/collections/best-portfolio-wordpress-themes/
    http://premium.wpmudev.org/blog/20-stunning-wordpress-portfolio-themes-to-inspire-you/
    http://evowpthemes.net/10-of-the-best-wordpress-portfolio-themes/
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    @Fiasco; kijk hier even naar. https://store.koken.me/themes/madison

    Het CMS Koken kende ik nog niet, maar kwam deze tegen en vond het er wel tof uit zien. Misschien iets voor jou? Weliswaar geen Wordpress maar toch. Is alleen wel betaald.
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Weet iemand hier een goede gratis methode/site/lesprogramma voor SQL?

    Ik ben nu een beetje via dit bezig, maar deze is nog niet 'af' en ben benieuwd naar andere.
     

Deel Deze Pagina