1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    25.5 graden in mijn woning en het is Godverdomme 0.58 uur op mijn klok. :mad:
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ja precies, dat het buiten richting de 30 graden loopt boeit me niet eens zo heel erg. Maar dat het in huis tegen de 26 graden loopt en na een nachtje de ramen open een hele whopping graad is gedaald vindt ik minder prettig. Die warmte blijft zo fokking lang hangen in huis... Ik loop al jaren met het idee om maar eens een deftige airco aan te gaan schaffen (1500 euro:'-(), maar die 3 weken zomer in Nederland hielden me altijd tegen. Nu dit jaar is mei nog niet eens afgelopen en we hebben al weken zomerse temperaturen, terwijl de zomer nog niet eens begonnen is:D.

    Dus in plaats van om de 2 jaar een nieuwe tv te kopen, denk ik eraan om volgende zomer die airco toch maar eens aan te gaan schaffen. Wil het namelijk gewoon aangenaam in huis hebben, niet dat na een rondje stofzuigen het zweet uit je bilnaad loopt te druipen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Lijkt mij een prima plan. Je gaat er vaker plezier van hebben dan je denkt. Daarbij is een goede nachtrust in de huidige samenleving nog steeds zeer ondergewaardeerd. Ten onrechte.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het heeft ook gewoon echt weinig zin om de gordijnen naar beneden te laten. Of de ramen dan open of dicht zijn, hoerenhitte krijg je toch.

    Ik kan dan zelfs niet eens vrolijk worden van de herinnering aan de klimaataflevering van South Park, bij wijze van random voorbeeld. 8)
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Wat een genuil. Vooralsnog vind ik globaal warming niet ongunstig uitpakken voor Nederland :whistle:
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    31,5
    Lekker hoor appartementje
     
    Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Godverdomme t is zoooooooooooooo warm
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Met 27 graden op je bed gaan liggen en met 25 weer wakker worden om 5.15. Rot even op!
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Elk jaar hetzelfde gezeik. Check t topic maar terug. Love it
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zet een raam open
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Man, heb er 3 open gehad vannacht, helpt geen flikker. Nu al minstens 3 uren 1 aan de achterkant open, omdat het daar nog waait en voor een ventilator op standje 3, de hoogste.

    Als ik alsnog zou besluiten even op vakantie te gaan, ga ik sowieso niet naar een warm land, ongeacht of de warmte daar anders is of niet. 8)
     
  12. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Als ik zo de vooruitzichten eens bekijk, blijft het de komende 2 weken gewoon warm. Weliswaar geen 28 graden, maar gemiddeld een graad of 23 hier in het westen. Gelukkig worden de nachten geleidelijk wél iets koeler, dus hopelijk dat dan de temperatuur in huis iets kan afnemen. 26 graden tijdens wakker worden wordt ik echt niet vrolijk van.

    Het is een extreme meimaand, ben benieuwd hoe de rest van de zomer er uit gaat zien...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Reckuuza : Beetje nieuwsgierig: Kan je nog wat met Kendra met dit weer? :+
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    29,5 bij wakker worden. Amateurs
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bij je ouders in bed liggen telt niet.
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Kun je wel direct beginnen met dweilen :thumbs:
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  17. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Haha idd. De emmer met sop hoef ik er niet eens meer bij te pakken dat scheelt dan weer:D
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik had gewoon een raam in mijn slaapkamer helemaal open en werd vannacht wakker omdat ik het koud had :+
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Een van de beste investeringen die ik heb gedaan in mijn huis.
    Swinters verwarmen we de boel en op dit moment is het constant 22 graden in huis :9
     
  20. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Lekker man! Ga het zéker doen, ergens in februari/maart. Heeft nu niet zo veel zin, buiten dat ik toch een klein beetje wil sparen eerst betaal je nu volgens mij de hoofdprijs als je in deze periode een airco wil laten installeren... Zal je zien dat we straks 3 kutzomers op rij krijgen:lol:. Maar goed, dan hangt het alvast.
     

Deel Deze Pagina