1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Weer [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 29 dec 2010.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het begint ook best wel creepy te worden, het zit hier nu echt precies boven, elke keer direct de donder en de flits tegelijk met die keiharde "knetters". Niet te hopen dat het wéér inslaat in onze boom want dat zou dan al de 3de keer zijn in een jaar tijd en dan vliegen weer de stoppen eruit 8)
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha nice :+ Net vuurwerk!

    Je moet de foto's op nu.nl eens gaan bekijken. Echt aparte wolken.....
     
  3. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Kijk dat is fijn om te horen. Toch ziet het er dreigend uitde lucht, voor de zekerheid wat planten maar binnen gezet.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja zag het, altijd wel mooi om te zien. Alleen hou ik me op het moment meer bezig met de dennenboom :+ De laatste keer ben ik me echt helemaal lens geschrokken, weinig keren zo'n harde klap gehoord en die complete boom werd verlicht. Alles stond hier te trillen en direct was overal de stroom vanaf, dat ding is het hoogste punt hier in de buurt dus het zou wel fijn zijn als hij binnenkort even gekortwiekt kon worden voordat de router wordt gefrituurd :+
     
  5. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Regen en onweer word steeds erger hier
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hier in Utrecht alleen nog donkere wolken, maar nog geen neerslag of onweer.
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in apeldoorn net zoals als gister. Maar op buienradar staat dat het rond 12.00 hier is.. En dan moet ik naar mn werk toe, met de fiets..
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hier wordt het in ieder geval alleen maar erger en erger. Net ook mijn raam volledig dicht moeten doen omdat het echt met bakken uit de hemel komt nu en die wind die erachter staat helpt ook weinig. Ik moet zo ook nog weg dus het is te hopen dat het tegen die tijd een beetje is overgetrokken...
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ruilen? Het is hier al 26 graden. :mad:
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    22 graden met een blauwe lucht en een fris briesje is voor mij perfect. 30 graden is vreselijk hier in Nederland.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Net even wezen voetballen en naar 5 minuten weer naar binnen gegaan. Moeilijk warm :eek:
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hier in cuijk, strak blauwe lucht, en te warm.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Spijt me zeer, maar in Breda dus he-le-maal NIETS. Dat was het? PLease vertel me dat er MEER aan komt want het is nog moeilijk warm buiten.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hier vallen wat druppels, maar het blijft net zo warm als eerst:mad:
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Hier ook een strak blauw luchtje! Hoop wel op een dikke storm, wel zin in eigenlijk:cool:
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Oh yes, here it comes! Onweer, regen, de hele mikmak!:)
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Er was net een klein spatje regen? :) ook nog 1 knal kunnen horen en 1 flits gezien. That's it :mad: vies plakweer.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is hier ontzettend warm buiten, ik ga lekker buiten zitten met mijn 3DS & Sonic Chronicles The Dark Brotherhood (:+)
     
  19. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Begint bewolkt te worden hier, maar het is echt niet normaal warm. Stond net 28 graden op de meter.
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Lisse regent het nu al een tijdje en wordt het eigenlijk steeds lichter. Het is in ieder geval wel een beetje afgekoeld. Ik had eigenlijk gehoopt op noodweer, is weleens leuk voor de verandering. Moet over 3 uur weg dus dan zal het dan wel komen. ;)

    edit: Het is alweer gestopt met regenen. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011

Deel Deze Pagina