1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, hoe duurder je wordt, hoe minder reacties je krijgt. Ik ben eens om me heen aan het kijken, 3 jaar terug werd ik gek gebeld toen ik mijn CV online zette, nu is het rustig. En als ze me bellen denken ze dat ik voor € 750,00 minder kom werken haha. Alsof..... Ze denken dat een financieel hoofd met 15 jaar ervaring komt werken voor € 3.500,00. Allemaal van die kleine bedrijfjes die een boekhouder zoeken voor de gehele administratie. Jonguh....
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mja wat is een creatieve functie. Dat heb je bij bepaalde bedrijven (ING, Heineken) op bijna elke afdeling wel nodig schijnt.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze strooien wel veel met dat woord tegenwoordig.
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik mis de foto, i.m.o. altijd een foto er bij zetten.

    @Tyrant: Creativiteit hebben != een creatieve functie hebben. Ik zou willen dat de mensen hier een stuk creativiteit hadden, in hun niet-creatieve functie.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    NOU HAHA BIJ JOU CV NIET HOR HAHAHAH!!1one [/inkopper]
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hoe lang werkte jij ook alweer Chris? :+
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Eh 3 jaar? Inmiddels vaste dienst bradda.
    Als creatieveling btw :+
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Broekie :+
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het ook altijd goed om er wat betekenisvolle citaten bij te voegen.

    Bij mijn Blammo sollicitatie zette ik er gewoon onder; '"Zat te gamen en na een tijd was het zo warm. Was gewoon niet meer normaal maarja niet
    zeiken gewoon door gamen."
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dat deed je niet :lol:
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha lullo :p
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Morgen laatste onderdeel van mijn sollicitatie bij de Autoriteit Consument & Markt (nieuwe versie van de Nederlandse Mededingingsautoriteit). Na een brief, assessment en een eerste gesprek nu weer een gesprek. Helaas geen case waarin ik gewoon mijn kwaliteiten moet gebruiken, dus ik zal me weer moeten kunnen verkopen...

    Zou heerlijk zijn als ik aangenomen word. Meteen vanuit mijn studie door, dat is niet veel mensen gegeven. Ik zou Junior Econoom worden met een lekker startsalaris. Secundaire voorwaarden zullen ook prima zijn, ACM valt onder het Ministerie van Economische Zaken.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wtf gast mijn huisgenoot solliciteert voor dezelfde functie!!
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Of je komt er nu net achter dat Jinga jouw huisgenoot is :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat zou ook awesome zijn. Maar mn huisgenoot zei ook dat er aantal honderd man op solliciteren en dat er 3 (?) plekken zijn.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zou kunnen, ik heb er niet naar gevraagd. Zeker dat het voor hetzelfde is? Niet voor de BoFEB of het Rijkstraineeship?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zal het morgen eens vragen. Was in Nieuwegein geloof ik
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ACM zit in Den Haag, bij MinEZ :)

    Edit: Ging wel aardig volgens mij, hoor het uiterlijk donderdag. Daarna arbeidsvoorwaarden gesprek, maar dan zeg ik natuurlijk gewoon 'ja prima' haha.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  19. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er mensen hier die als Shop advisor werken?

    Ik heb aankomende woensdag een sollicitatie bij de T-mobile store. Afgelopen donderdag ook een gehad alleen was de manager niet helemaal overtuigd, de sollicitatie ging prima en ik pas in het profiel, echter was mijn ervaring als verkoper niet waardig genoeg. 50/50 kans dat ik zou worden aangenomen.

    Volgende dag kreeg ik een telefoontje met het bericht dat hij wel tevreden was alleen moest ik mijzelf nog bewijzen als verkoper. Vandaar het 2e gesprek. Een mooie kans voor een baan van 24 uur.

    Zijn er mensen die als verkoper werken en wat tips hebben? Ik moet wat meer aan de behoeftebepaling en samenvatting fase werken. Thanks.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat zou ik niet doen als ik jouw was. Het bedrijf wil je hebben, de persoon in het gesprek heeft vaak wel marges, ook bij de overheid. Je kan best gemakkelijk af tasten wat wel en niet kan. Ze zullen je echt niet weer laten gaan.
     

Deel Deze Pagina