Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je m daadwerkelijk in de winkelwagen doet en af wil handelen geeft ie aan dat het pakket er tijdelijk niet is. Tenminste net bij mij .
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Dat is niet zo mooi. Mijn One word nu pas op 2 januari verwacht. Ik kan nog annuleren.

    Heeft er iemand een shop in Duitsland voor mij waarmee je gewoon met PayPal kan betalen??? Ik hoor graag meer van jullie.
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    De Microsoft Store, Even je PayPal aan je Xbox koppelen en je kan met paypal betalen.

    Zojuist ook de Xbox One besteld, Kan niet wachten :D
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoe koppel je je paypal er aan dan? Bij mij geeft hij eerst aan dat het een optie is maar als ik mijn adres invoer en verder ga kan ik alleen kiezen uit creditcards...

    Ik kan via de xbox al met mijn paypal account betalen..
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    WTF. Ik heb het terug laten storten en nog geen 10 seconden later staat het op mijn PP rekening. 8)_O_

    Op naar de Microsoft Store! \o/
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik had het geloof ik ook al aan mijn Xbox gekoppeld via mijn xbox maar dat werkte ook niet. Via www.commerce.microsoft.com kan je 'm ook koppelen en dan werkt het iedergeval wel.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Vreemd. Die site geeft wel aan dat ik mijn PP gekoppeld heb, maar ik kan het nog niet zien en gebruiken in de MS.de store.
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vreemd inderdaad, Ik had na het koppelen geen andere keus meer dan met PayPal te betalen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2013
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik heb ook al geprobeerd in en uit te loggen, maar tot dusver niets. En ik weet dat je een tegoed moet storten, zover was ik al. Hij geeft nog steeds die creditkaart shit aan en daar heb ik niets aan helaas. Geen idee wat ik verder nog kan doen, want ik heb verder gewoon alles goed gedaan.
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Mijn Paypal is direct met mijn rekening verbonden. Hoef dus nooit wat te storten op PayPal. Misschien heeft dat er ook wat mee te maken.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Dat is die van mij dus ook en dat maakt het alleen maar vreemde. Heb jij nog een of andere speciale handeling verricht om het voor elkaar te krijgen???
     
  12. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nee niets bijzonders, Ben je wel op het zelfde account ingelogd waar je t ook aan gekoppeld hebt?
     
  13. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Nice dat MS NL vanaf nu gaat helpen bij problemen!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Ik weet al wat het probleem is. Je moet minimaal 25 euro op PP hebben staan om het te kunnen laten werken. Beetje vreemd allemaal, maar zal wel een beveiligingsmaatregel zijn.
     
  15. Lucky Luke

    Lucky Luke New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag Xbox One besteld via Microsoft.de en nu al afgeschreven van mijn cc. Is wel erg snel! Meestal doen ze dat toch vlak voor de verzending?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Zal je hem wel snel krijgen. Dingen worden toch verzonden vanuit Nederland.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Nou, ik krijg het nog niet voor elkaar, ondanks dat ik geld verzonden heb naar mijn PayPal account. Het staat er ook al op, maar weet niet waarom de MS store in Duitsland het nog niet herkent. Ik gebruik gewoon mijn e-mail adres waar ik altijd bankzaken via doe. Ik gebruik alleen een alternatief adres om daar beveiligingscodes naar toe te kunnen sturen. Vreemd, want volgens mij doe ik verder niets verkeerd. Ik hoop echt dat het opgelost kan worden door gewoon geduld te hebben, maar daar ben ik helemaal niet zeker van. :'-(
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als het niet lukt mag je ook het geld naar mij overmaken en dan koop ik je pakket wel met mijn CC en laat ik het bij jou afleveren.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Het probleem is nu dat die aangeeft dat er 0,00 euro op mijn Microsoft account staat. Dit terwijl ik wel mijn PayPal gekoppeld heb en ik daar ook geld op heb staan. Via MS store DE kan ik dus nog niet eens de PP optie zien, zoals ik eerder al zei. Ik denk dat het punt nu is dat ik geld moet overmaken naar mijn MS account, maar ook dat krijg ik nog niet voor elkaar.

    Ik ga dat geld van PayPal maar even weer terug storten denk ik. |:-

    Geld teruggestort. Van PayPal zelf duurt het ongeveer 2 dagen, maar het gaat via Money2.nl en die schoften durven er ook nog eens 5 euro administratiekosten voor te vragen. Plus het feit dat het tot 5 werkdagen kan duren. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2013
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb echt precies hetzelfde.. Terwijl ik ziek vaak aankopen doe via de ms store op de xbox via paypal.. Maar dit werkt niet..
     

Deel Deze Pagina