1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb je daar geen credit card voor nodig dan?
     
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan ook paypal gebruiken dacht ik. Veel hebben dat toen gedaan rond de release van de console. Ik dacht dat je dan je paypal aan je MS account moet toevoegen. Maar hoe dat precies moet weet ik even niet.
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Waarom zou het niet mogen? Binnen Europa bestaat er gewoon vrije handel, dus dat zou geen probleem vormen. Wat betreft het laatste: dit ligt geheel bij Microsoft zelf, zij hebben immers de console uitgesteld.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks voor de tip. Ziet er ook wel goed uit :)

    Ik heb inderdaad mijn PayPal aan m'n MS Account gekoppeld, maar ik heb die andere battery pack van Bol maar gekocht. Thanks in ieder geval :)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet zeggen dat de accu in de play & charge vrij snel oplaad! Duurde bij m'n 360 toch altijd vrij lang, maar voor de One is hij eigenlijk zo vol. De levensduur is top.
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. De One play & Charge kit is imho beter dan die van de 360. Vele male beter zelfs, zeker een aanrader als je zit te kloten met batterijen.
    Trekt je de PS4 niet, omdat je 'm te koop hebt staan, vroeg mij dit even af?
     
  8. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Minpunten:niet oplaadbaar tijdens spelen, batterijen zijn snel vol :confused:

    goede review |:-

    maar deze gaat ik dus ook halen , gisteren voor de 2e keer in korte tijd me baterijen moeten vervangen ( Originele Duracel ging dus langer mee dan die van Grundig )
     
  9. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga dinsdag naar Aachen Mediamarkt om een Xbox one te halen maar heb wel nog 2vragen:
    Als ik de bundel met Fifa 14 koop, en eventueel andere games erbij koop, zijn deze dan wel in het Engels? Ik hoor namelijk van sommige mensen dat de hoesjes in het Duits zijn.
    En is het mogelijk om mijn xbox360 versie van BF4 in te ruilen voor de Xbox One versie tegen eventuele aanbetaling?
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    FIFA bundel is een digitaal niet in een hoesje. Je ontvangt een code en deze kan je activeren op de One en je kan FIFA 14 downloaden. De talen kun je kiezen uit Engels/Nederlands en meer talen.

    X360 versie omruilen naar een One versie is helaas nog niet mogelijk.
     
  11. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    En als de Xbox One uit is in Nederland, en ik verander mijn regio naar Nederland, dan heb ik wel nog Fifa neem ik aan?
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Yup.
     
  13. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Top dankjewel, dan weet ik genoeg
    Kan niet wachten tot dinsdag om eindelijk aan de slag te gaan met Fifa en BF4 op de next-gen :)
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Graag gedaan.
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb de X1 nou een kleine 2 weken, en ik geniet er met volle teugen van! Ik had niet verwacht dat ik gelijk al hooked zou zijn maar pas als je dit apparaat thuis hebt ervaar je pas dat het echt meer dan een spelcomputer is. Kinect... ja... ik moest daar ook niets van hebben, maar deze nieuwe Kinect voor de One is gewoon super!

    Bij mij werkt hij totaal naar behoren en reageert direct op alles wat ik zeg of welke beweging ik maak. Het is dus echt een manier van navigeren door het besturingen systeem en dat werkt gewoon super. Je hoeft ook niet als een malle te gaan brullen nee je kunt gewoon normaal de commands doen en hij reageert daar op. Je moet gewoon de Kinect goed kalibreren en klaar is kees.

    Voeg me gerust toe als friend, want ik wil er nog wel wat vriendjes bij hebben :)

    Je gaat er iig van genieten! *)
     
  16. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is goed om te horen:) ik moet wel nog even kijken waar ik de kinect ga plaatsen dat gaat een probleem worden bij mij. Ik heb mijn TV op een commode staan en zal het dus voor mijn Sony Bravia moeten plaatsen, maar ik ben bang dat de kinect dan een stukje boven mijn TV uitsteekt. Het liefst zou ik hem boven op mijn TV plaatsen maar dat gaat volgens mij niet tenzij je zo'n speciaal meubel ervoor koopt.
    Als ik de Xbox dinsdag in huis heb zal ik je zeker toevoegen (Y), al hoop ik wel dat ze hem nog hebben in Aachen. Maar denk niet dat die daar uitverkocht is.:p
     
  17. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Titan heeft zichzelf iets gemaakt. Staat in een ander topic. En een tv mount kun je die zetten? Kosten eigenlijk niet zo gek veel. En als die in aken uitverkocht is kun je ook nog herzogenrath proberen, ligt er redelijk kort bij.
     
  18. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee een TV mount is geen optie want ik leef op de zolder.
    Misschien kan ik inderdaad zelf iets proberen te maken maar ben niet zo handig:p
    Ik denk dat ik morgen even naar de Mediamarkt in Aachen bel en vraag of het nog beschikbaar is. Ik weet niet of je via internet kan kijken op de Mediamarkt site of ze nog genoeg Xbox One hebben?
    Als ik naar de site van Mediamarkt staat, staat er dit bij de Xbox One bundel:
    In meinem Media Markt Aachen abholbereit in 1-3 Tagen
    Weet iemand wat dat betekent ben zelf heel slecht in Duits.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd even bellen ja. :)
     
  20. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Ja maar bedoel zo iets he [​IMG]

    En heb mijne ook in mm gehaald,ook eerst gekeken op internet maar daar kun je inderdaad niet op zien of ze er nog daar hebben. Gewoon effe bellen en dan weet je het zeker.
     

Deel Deze Pagina