1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Sinds de vertraging is aangekondigd is daar ook geen woord meer over gerept. Waarschijnlijk krijg je gewoon een download van Fifa 14 en Titanfall die tegen die tijd al een jaar oud zijn.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou idd ook geen nieuwe games dan verwachten. Als je ze er überhaupt bij krijgt. Dat was toch aangekondigd voordat Kinect eraf ging? Kan met heel goed voorstellen dat je er nu met de prijsdaling geen game meer bij krijgt.
     
  3. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik wil graag 5 september een Xbox One kopen. En zit te twijfelen of ik de Xbox inc. Kinect of Exc. Kinect moet aanschaffen.
    Ik las dat de Xbox One zonder Kinect 10% krachtiger is. Uit dit zich in Graphics, laadtijden of andere dingen? En voor welke Xbox One geld dit? de Xbox uit de bundel van 399€ of is de Xbox One uit de bundel van 499€ ook gewoon 10% krachtiger als ik de Kinect ontkoppel.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees aub niet mainstream media mbt games. :+
    Je gaat geen extra power krijgen zonder Kinect lol. Het is alleen voor devs. Eerst was 10% van de GPU bedoeld voor alleen de Kinect. Nu hebben ze de optie om dat ook ergens anders voor te gebruiken. Als ze geen Kinect features in hun game willen stoppen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vraag me af hoe vaak jij dit de komende maanden nog mag gaan uitleggen :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha ja ik ga het gewoon copy pasten idd.
    Kan het de mensen niet kwalijk nemen eigenlijk als de mainstream media (en IGN...) het totaal verkeerd verteld.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM in Norhorn kreeg voor <€1 de Forza 5 erbij.
    Was eerst bang dat die een Duiste download versie was maar de medewerker pakte gewoon de game-doosje uit de stelling.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is mooiste deal die iemand hier gekregen heeft :+ Heb hem ook verder nergens gezien of van gehoord helaas.
     
  9. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Xbox one

    Hoi,

    Ik ben net nieuw hier op het forum en heb een paar vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.

    Een vriend en ik zitten erover te denken om een xbox one in België te gaan halen. Daar was namelijk een mooie aanbieding (xbox + kinect + titanfall download + game naar keuze) voor 509 euro.

    Maar zitten hier wat addertjes onder het gras?
    Hopelijk hebben jullie antwoord op de volgende vragen:

    - zodra ik bovenstaande xbox koop, kan ik dan ook gewoon alle dlc van games downloaden, of gaat dit niet werken? Ik lees namelijk dat sommige personen zeggen dat er points vanuit bv de USA gekocht moeten worden, maar dat je dan ook alleen games vanuit de USA kan downloaden? Of kunnen wij gewoon met onze eigen creditcard alle games en dlc die beschikbaar is downloaden?
    - nadat de xbox one in NL uitkomt, zijn de instellingen dan direct om te zetten naar NL en dat we daarmee ook gewoon games en dergelijke makkelijk kunnen downloaden? En zijn wij dan de eerder gedownloade games + dlc kwijt aangezien we van regio switchen

    Eigenlijk kortom: moet ik nog een paar maanden wachten zodat ik niet tegen problemen aanloop, of kan ik de xbox in België gaan halen en ervan gaan genieten (op live) zoals nu met de 360 het geval is?

    Graag hoor ik van jullie.
    Alvast Bedankt!
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Kijk op marktplaats en dan Gameshop leiden, hij heeft nieuwe xbox ones inc titanfall en kinect, 2 vrienden hebben er een one gehaald, voor 490 euro.

    Alles wat je aanschaft blijft behouden en als je van een regio switched dan dan blijft dat gewoon op je account. Gister Forza 5 toevallig aangeschaft via Ierland en erna weer over gezet op united kingdom, niks aan de hand.

    Succes
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je hoeft de DLC's natuurlijk niet in de US te kopen, maar gezien 1$ één euro is, is dit wel heel gunstig ($60 = ongeveer €45). Je zal je DLC nooit kwijtraken wanneer je van regio switched en om te spelen hoef je ook niet van regio te switchen. Ik weet dus niet of een NTSC DLC op een PAL game past.

    Wanneer de Xbox in NL uitkomt kun je gewoon alles overzetten naar de nieuwe regio. Dan kun je ook gewoon de games en DLC blijven spelen die je in andere regio's hebt gekocht.
     
  12. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Je zou ook bij dixons kunnen kijken. Daar kost dezelfde bundel 499. Scheelt toch 10 euro


    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij zegt ook plus game naar keuze. Maar bij redcoon 488,- zelfs
     
  14. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor je bericht. Heb jij die Forza gekocht via creditcard of via ms points die je uit Ierland hebt gekocht?

    Ok, bedankt. Maar je kunt via je xbox dus gewoon een game + dlc kopen (mits je je regio op Engeland zet ofzo?). En is dit dan wel via een Nederlandse creditcard te doen?

    Ok, bedankt. Maar je kunt via je xbox dus gewoon een game + dlc kopen (mits je je regio op Engeland zet ofzo?). En is dit dan wel via een Nederlandse creditcard te doen?

    /Mod Denk er even aan dat je kunt multi-quoten en editten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2014
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Het goedkoopste is om je pre-paid kaarten in de US te kopen, bijv. Target, ik weet niet of dit met een NL CC kan ik doe het met PayPal. Je stelt je console dan in op US en koopt dan voor 60$ (45€) je games.
    Je kan van regio switchen en je games blijven spelen, maar als je het spel van je schijf wist moet je terug naar de regio waar je het gekocht hebt om weer opnieuw te downloaden.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    DLC kun je uit iedere regio halen. Maakt niet uit in welke regio je de game gekocht hebt.
     
  17. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt allemaal voor de opheldering.
    Nog 1 laatste vraagje:

    Op het moment wanneer de one naar NL komt, in september, kan een geimporteerde one dan ook op de NL 'marketstore' komen?

    Nogmaals bedankt!
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja hoor, dat zal geen enkel probleem zijn.
     
  19. NE0 ID

    NE0 ID Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    7
    Kortom dus: halen die One?!
     
  20. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    jep gewoon halen die handel.
    zou wel de X1 op us zetten . en zelf je account adres in een belasting vrij staat aanmaken . anders komt er tax bij en heb je niet genoeg aan een $60 giftcard voor een spel maar moet je een $65 giftcard kopen . of een cc koppelen aan je account dan je kun je gelijk games downloaden via de X1 .
    maar daar is een mooie draad voor hier op xbw .

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina