1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Blijf me toch altijd verbazen dat men alvast de One preordered.
    Waarom? Er is nog geen enkele game erop die boeiend is en het kopen van de One (meer dan) waard is IMO.
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    3 redenen; 1. PS4 is niet mijn console/ Kut controller waar ik niet aan kan wennen.
    2. Games op de PS4 trekken mij niet exclusieve.
    3. Ik wil een nieuwe console en het liefst zo snel mogelijk. Games Ryses is imoh om naar uit te kijken. Dit word dan ook de lanauch game van mij.

    Op de 360 op uitgekeken. Koop daar (bijna) geen games meer voor enkel nog Brothers & Batman arkham Origins.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat is jou mening, er zijn genoeg mensen die de release-games willen hebben. Zoals mij bijvoorbeeld.

    --

    Iets verzenden naar Bol (voor garantie of retour) is zeer easy, geen verzendkosten en ze doen er helemaal niet moeilijk over.

    Ik heb ook een paar keer iets gekocht, volledig uitgepakt en een paar weken van genoten, daarna gewoon teruggestuurd in een niet-originele verpakking, en ze nemen het zonder problemen weer terug. De meeste webwinkels willen persé dat het ongebruikt in de originele verpakking zit.. Dus dit vind ik een grote plus voor bol.

    De dag van release heb ik gewoon vrij zodat ik thuis ben voor het pakketje.
     
  4. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen enkele games van PS4 of Xbox One niet boeiend zijn, dan ben je rijp voor het gesticht.

    Ik heb PS4 en Xbox One bij bol.com besteld, ze doen het gewoon niet moeilijk om met de garantie :)
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zojuist de One ook bij Bol besteld. Viel me mee dat de 'Limited Day One Edition' er nog was. Had de PS4 daar ook al vóór 31 juli ge-pre-ordered. Heb ze dus nu beide staan, allebei met acceptgiro, en beslis tegen die tijd wel welke ik cancel en welke niet. Ik begin toch steeds meer naar de One te neigen.
     
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat vind ik dan wel knap, aangezien er nog helemaal geen officiële release datum is :lol:
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij kan toch ook op zijn werk gezegd hebben. " Wanneer de Xbox One verstuurd gaat worden, wil ik vrij hebben als dit geen probleem is? "
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ook besteld bij Bol.com lees hier goeie berichten over.

    Gamemania geannuleerd.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Al die haat meteen :lol:
    Er is geeneen game boeiend.
    GTA V, Assassin's Creed IV, Battlefield 3, Watch Dogs zijn echt de grotere titels en die komen toch echt allemaal ook voor de 360 uit, waarvan de eerste, en meteen de meest gewilde, geeneens op de One of de PS4 uitkomt.
    Dus vertel mij dan maar welke echte exclusieve titel het meteen preorderen en aanschaffen van de One of een PS4 waard is? Ik zie 'm niet.
    En een One halen voor Ryse..? Serieus? :+ En wat heb je nou verder nog aan de One bij de release. Alle tv functies e.d. werken hier toch zeer beperkt en het enige wat je dan overhoudt is een BluRay speler. Verbaas me gewoon dat mensen meteen 500eu overhebben om zo'n ding te halen, het verschil tussen de 360 en de One is nog niet zo groot.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nouja, dat nou niet zo zeer, maar ik haal de One natuurlijk voor de ( Next-Gen ) gimmick. Dit kan de 360 mij niet meer bieden. GTA V haal ik op de One, 360 gaat hem trekken, maar lang niet zo mooi. :+
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je haalt hem puur om t feit dat je de nieuwste gadget in huis hebt ja.
    Succes nog met wachten op GTA V op de One. :+
     
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja knap he, als je gewoon een dagje kunt spijbelen.
    Handig als je nog op school zit :+
    Dus maakt het niet uit welke dag, ik fix me dat wel ;)
     
  14. Marno14

    Marno14 Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    is het zeker dat GTA V op de Xbox One komt?
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Rockstar heeft dit bevestigd.
    GTA V in 2 discs naar de Xbox One
    by Jelle

    Rockstar Games (makers GTA V) heeft bekend gemaakt dat GTA V – het spel waar veel mensen al lang op wachten – in 2 discs naar de Xbox One komt. De eerste disc is voor een installatie die vermoedelijk zo’n 5GB aan ruimte zal innemen. De 2e disc is de ‘speeldisc’ en moet gebruikt worden om spellen te spelen. De eerste disc zal dus eenmalig worden gebruikt om de installatie te doen, wat opmerkelijk is. Er zijn weinig spellen die een installatie op de HD vereisen, maar GTA V doet het.

    Dit komt mogelijk doordat GTA V een erg groot spel wordt, de wereld vermoedelijk zo’n 4 keer zo groot als die van GTA IV.

    Zowel GTA V als de Xbox One is al te pre-orderen. Beide zijn nog niet te koop in de winkels. GTA V komt uit op 17 september, de release date van de Xbox One is 21 november.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Alleen de release date van GTA V voor de One is nog even afwachten. Hopelijk duurt het niet te lang.
     
  18. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Off topic natuurlijk, maar waarom zal GTA V op 2 discs voor de Xbox One verschijnen? Lijkt me niet dat een schijfje blu-ray nou zo veel meer kost voor ze dan een dvd schijfje (kan het natuurlijk mis hebben)
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is ook gewoon een nep bericht. xboxone-kopen.nl zegt dat rockstar het officieel bekend heeft gemaakt, maar het staat nergens. Wel komt de 360 versie op 2 discs.
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina