Het XBW forum in Oranje!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door da -Z-, 8 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Beste xbw'ers, aangezien heel nederland op zijn kop staat omdat onze Nederlandse voetbalploeg weer moet aantreden, is het geen leuk idee om het forum voor een tijdje in het oranje te zetten? Of in ieder geval de oranje-optie aan te bieden bij de 'forum skin chooser'? Zou tof zijn :)

(heb trouwens het idee gepikt van MorrowBlade :))

Laatst bewerkt: 8 jun 2004
  2. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Mja, ik denk niet dat Dioga tijd heeft om daar de graphics voor te maken ....

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nou, dan moet ik mijn oranje viltstift maar tevoorschijn halen en mijn scherm onderkladderen (en typex om het later weer weg te halen ;))

4. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    god nee, stomme ek

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik zou het ook wel willen doen als ik een beetje wist hoe het moest.. :)

6. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even nadenkt weet je ook dat dat niet zal gebeuren waarschijnlijk, een nieuwe skin maken kost namelijk veel tijd, en als de skin klaar is zal EK misschien al afgelopen zijn...

/Edit: Mvdstam: Wordt je meteen admin, mooi meegenomen toch? Ben je nou Nederlander of niet? 8)

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij hoef je geen graphics te maken ofzo, maar ik weet niet op welke manier alles op XBW word geprogrameerd. Ik weet niet hoe de bestaande forum-styles zijn gemaakt, maar je kan volgens mij alleen de kleur aanpassen in het script. Maar ik weet niet hoe het hier word gemaakt en als het heel veel tijd kost, dan is het net wat DUDE_DUDE zegt, dan is het EK weer afgelopen. Als iemand ander het zou kunnen/mogen/willen doen die toch al vakantie hebben, dan zou dat ook een optie zijn.

Het zou wel tof zijn als het forum oranje zou worden.

@ Ludo:
    1) God heeft hier niks mee te maken
    2) Ok, da's jou mening, jij houdt niet van het EK
    :cool: Wil je die dan voor je houden of een klaagthread over het EK openen, maar niet offtopic allerlei topic's gaan verneuken

1 persoon vindt dit leuk.
  8. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een forum, die script kan soms nogal frustrerend worden (als je niet helemaal precies weet waar alles staat). & Dioga heeft al genoeg werk voor deze skin gedaan. En als jullie oranje willen hebben, open je maar een thread met:
    Maak alles in je Signature oranje!

9. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1

hij vraagt toch of het vet zou zijn
    nou dan geef ik m'n mening
    en die klaagthread slaat al helemaal nergens op

triest figuur

10. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Lieve MorrowBlade, in dit topic wordt netjes gevraagd of het xbw forum in het oranje een leuk idee is. Mogen dan mensen die dit geen leuk idee vinden dat niet zeggen? Communist.

Hoppa, het lijkt me geen leuk idee, maar als genoeg mensen het willen, laat ze maar hun gang gaan, ga maar een mooie oranje stijl maken.

11. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan geef je Dioga weer veel werk, en als iemand zonder ervaring het doet, ziet het er niet uit (Dus Dioga is een pro).

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Persoonlijk vind ik betaald voetbal geen eens een sport.

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Nouhou Kobold, ga nou ontopic :'-(.

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    En waarom niet als ik vragen mag?
    (jouw schuld Kobolt :+)

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Het is best een hoop werk om alle kleuren over te zetten naar oranje en het forum ook nog overzichtelijk en leesbaar te houden. Dan te bedenken dat het EK maar een tijdelijke rage is :+ Ik ben al 2 dagen bezig geweest om het hier groen te krijgen, om voor een paar weekjes dit forum oranje te maken is imo iets te veel van het goede :)

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje geld krijgen om achter een bal aan te lopen en als je niet goed speelt, dan kom je op de bank en hoef je als helemaal niets meer te doen. En na een tijdje (als je genoeg geld hebt om de rest van je leven op te teren) wordt je eruit geschopt en hoef je niet eens meer naar het stadion te gaan.
    Neem bijv. tennis, daar krijg je alleen veel geld als je wint.

17. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    @ Ludo: Zeg dan gewoon dat je het geen goed idee vind, omdat jij toch niks om het EK vind. Ga geen losse kreten over het EK verkondigen, maar als jij geen oranje forum wilt, ok, da's jou mening.

@ The messenjah: Ik wens liever geen communist genoemd te worden en helemaal niet door jou. Ik vind communist een van de ergste manieren om uitgescholden te worden en als jij dat hier recht in mijn gezicht had gezegd, dan had je voor de rest van je leven moeten eten door een slangetje

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry rooie, het was niet mijn bedoeling, kan je nou even ontopic gaan?

19. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    en de sponsoring dan?

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen hun mening over een eventueel oranje forum te geven en niet over het EK, dat word niet gevraagd. Ik weet heus wel wat je met rooie bedoeld hoor, ik zou nou echt ophouden als ik jou was.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina