[XOne] Hexic HD recupereren na format?

Discussie in 'Games' gestart door Wezzalicious, 17 sep 2007.

1. Wezzalicious

Wezzalicious Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'sup?

Pas nieuwe elite gekocht, hd geformatteerd om al de overbodige rotzooi eraf te pleuren voordat'k m'n savegames van de premium er weer opzette via m'n memory card, en natuurlijk m'n hexic kwijt. Helemaal niet aan gedacht. "Not transferrable between storage devices" dus aan die memory card heb ik niets; en op xbox live issie al helemaal niet te downloaden.

Dan maar googelen: op het officiele xbox live forum beweren ze bij hoog en laag dat je moet bellen naar de support desk om 'een code' te krijgen die je kan intikken, zojuist gebeld en een vriendelijke medewerker "jeroen" aan de lijn gekregen. Na zichzelf te informeren bij een collega wist hij me vriendelijk te vertellen dat er zo goed als niets was dat ik nog kon doen om de game te recupereren.

Ondanks dat't een vriendelijke kerel was lijkt z'n uitleg me eerder onwetend dan zinvol; mensen gaan geen 20 pagina's op een forum vol lullen over een code en het effect ervan als die desbetreffende code niet bestaat. Wat denken jullie? Straks maar even terugbellen? Bedankt voor de raad alvast,

Wesley

Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan alleen via de helpdesk ... je hoort inderdaad een redeem code te krijgen

3. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeuren zeuren zeuren!

Dat werkt! Ik heb inplaats van 1 maand 3 maand er bij gekregen!

En oja zo laat mogelijk bellen tegen half 9 die lui willen ook naar huis en zeggen dan maar ja!

Deel Deze Pagina