[XOne] Hey ff duidelijkheid over de Gratis spellen aktie

Discussie in 'Games' gestart door LOGOK, 9 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld naar de xbox hulplijn en gevraagt hoe het nu eigenlijk zat met die gratis spellen aktie.

Je moet twee vrienden aanmelden om zon spel in handen te krijgen. hierbij maakt het niet uit of dat is met een starterskit of een trial kaart. (dus dat is allebei een geldige aanmelding)

DIT IS DE WAARHEID WANT HET KOMT VAN EEN VERTROUWDE BRON
    *)

DIT MOET UITERAARD ALLEMAAL VOOR 31 MAART GEBEUREN

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    okee. dan ga ik dat eens proberen!!

3. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    2? het was er tog maar 1? volgens mij staat ook op die site dat je er maar 1 moet

4. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd met je betrouwbare bron

5. mightymouter

mightymouter mightymouter

Leuk Bevonden:
    0
    "Voor elke opgegeven vriend(in) die geresulteerd heeft in een succesvolle aanmelding bij Xbox LIVE voor 31 maart 2004 (waarbij hetzelfde e-mailadres is gebruikt), krijgt de deelnemer een gratis Xbox game, zolang de voorraad strekt."

dit komt uit die andere thread

6. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gebeld naar xobx hulp lijn en die zullen echt wel de waarheid vertellen hoor

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dan klopt hun info niet op de site. Er staat duidelijk dat het voor 1 vriend 1 game betreft. Beetje vreemd ook dat je dan voor elke opgegeven vriend een andere game kan kiezen. Hoe weten ze dan welke game ze moeten sturen?

Kan je daar ook een Nederlands sprekend persoon aan de lijn krijgen?

PROMOTIEREGELS

Deze aanbieding is geldig voor inwoners van Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië, Nederland, Duitsland, Spanje, België, Zweden, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Finland, Ierland en Noorwegen die ten minste 13 jaar oud zijn, met uitzondering van medewerkers van Microsoft en zijn agenten en hun familieleden en een ieder ander die professioneel betrokken is bij deze aanbieding.
    Deelnemers mogen maximaal 10 vrienden aanmelden mits iedere aanmelding voor een andere vriend(in) is (d.w.z. met een ander e-mailadres).
    Voor het opgeven van een vriend(in) is geen aankoop noodzakelijk, maar de vriend(in) moet zich wel voor 31 maart 2004 aanmelden bij Xbox LIVE en daarbij hetzelfde e-mailadres opgeven als het adres dat opgegeven is door de deelnemer, om de deelnemer een gratis Xbox LIVE game te laten ontvangen.
    Je kunt je vrienden opgeven op de website www.ilovelive.com/freegame. Het tijdstip waarop de mogelijkheid voor het opgeven van vrienden wordt gesloten, is 23.59 op 31 maart 2004.
    Aanmeldingen die niet volledig, onleesbaar of beschadigd zijn of worden ontvangen na 31 maart 2004, worden als ongeldig beschouwd. Deelnemers die meer dan 10 vrienden opgeven, kunnen geen enkele aanspraak maken op gratis games voor aanmeldingen van meer dan 10 vrienden. Er wordt geen verantwoordelijkheid geaccepteerd voor aanmeldingen die verloren, vertraagd of beschadigd zijn tijdens de verzending. Microsoft bevestigt succesvolle aanmeldingen via e-mail.
    Na afloop van deze aanbieding vergelijkt Microsoft de database van nieuwe Xbox LIVE-abonnees met de aanmeldingen. Voor elke opgegeven vriend(in) die geresulteerd heeft in een succesvolle aanmelding bij Xbox LIVE voor 31 maart 2004 (waarbij hetzelfde e-mailadres is gebruikt), krijgt de deelnemer een gratis Xbox game, zolang de voorraad strekt. De succesvolle deelnemers kunnen één gratis Xbox LIVE game kiezen uit de volgende titels, afhankelijk van beschikbaarheid en zolang de voorraad strekt: Crimson Skies, Amped 2, Project Gotham Racing 2, Top Spin, Counter-Strike, Midtown Madness 3 of Links 2004. De prijs kan niet in geld worden uitgekeerd. Microsoft behoudt het recht om een van de bovengenoemde games te vervangen door een andere game.
    Als dezelfde vriend(in) door meerdere personen wordt opgegeven en die vriend(in) zich aanmeldt bij Xbox Live, ontvangt alleen de eerste persoon die die vriend(in) heeft opgegeven een gratis game.
    Microsoft's beslissing over prijswinnaars is definitief en Microsoft zal hier niet over corresponderen.
    De aanbieder is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, United Kingdom.
    Alle games worden verzonden binnen 28 dagen nadat de opgegeven vriend(in) zich bij Xbox Live heeft aangemeld. Stuur een e-mail naar supxbxen@microsoft.com als je op 1 mei 2004 nog niets hebt ontvangen.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2004
  8. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    dont know.

zeg alleen wat ze tegen mij zeiden.
    vond het ook een beetje vaag|:-

9. Yannic

Yannic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gedaan dus krijg ik over een poaar weken crimson skies:D en geen gelul het is 1 vriend want ik hgeb ook naar de hulplijn gebeld en ze zeiden niks over 2 vrienden

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Tjek even de centrale thread daarop heb ik als laatste alles uitgelegd.

Amen_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina