1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hidden Gems

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maddmonkey, 25 jun 2016.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Coole game hoor! Kan hem zeker aanraden. Niet te lang en hele vette vibe :)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312


    Vond deze erg gaaf. Immersive met cam, afwisselende levels, heerlijke pacing. Speelde als een actiefilm.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    @ArtificialFaith damn, hier hebben we flink door moeten rammen om dat level in die parkeergarage te clearen op allermoeilijkst. Die bug dat jij telkens spawnde zonder wapen haha.
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha sjezus, wat zat deze game vol bugs. Ik vond het wel hard om te spelen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Momenteel gratis te downloaden bij GOG op pc!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En heb je hem inmiddels al uitgespeeld? Ik zit zelf op 45 uur ofzo :+ Heb hem bijna op 100%. Alleen nog de laatste ronde van de Colosseum of Fools en die irritante Boss van de Grimm Troupe. Met Divinity Original Sins 2 is Hollow Knight mijn GOTY. Zo'n geniale game _O_ En dat voor twee tientjes... Ben benieuwd waar de studio hierna mee komt.

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, ben op een gegeven moment gestopt omdat Zelda uit kwam, maar ik ga er misschien rond de kerstdagen ofzo wel eens mee verder. Te veel om te spelen.

    Over hidden gems gesproken. Ben momenteel enorm verslaafd aan Shadow Tactics.
    Wat een geweldige game is dat, in de geest van de Commandos serie:
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Over Hollow Knight gesproken... ik twijfel behoorlijk of ik hem nu zou spelen of dat ik toch zou wachten op de Switch versie...

    En schaart Darkest Dungeon zich ook onder de hidden gems? Die game komt donderdag naar de Switch. Ik heb die game altijd willen kopen maar nooit gedaan, maar de Switch lijkt echt wel het ideale platform voor deze game.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Beiden absolute gems ja. Darkest Dungeon is wel uniek in zijn gameplay en sfeer. Zou daar zeker wel een paar reviews/gameplay van lezen of kijken. Moet echt iets voor jou zijn want kan best frustreren heb ik gemerkt :+

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik wacht in ieder geval op de Switch versie! Hopelijk helemaal bug-free en daarnaast met alle DLC.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gister Oddworld gekocht voor 5 euro uit nostalgische overwegingen. Had ik vroeger voor de PS2 maar was er heel slecht in. Ben benieuwd of het nu beter gaat
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hey trouwens, ik vond Mad Max echt een hidden gem. Volgens mij hebben maar 13 man die game gespeeld, maar daar heb ik me echt een dikke 20 uur mee vermaakt. Topgame.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Zit er alweer helemaal in. Wat een leuke games is Oddworld New and tasty toch. Zeker die 5 euro waard als je hem nog nooit gespeeld hebt.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Misschien vind je Giana Sisters Twisted Dreams dan ook wel leuk? Heb die vroeger best veel op de pc gespeeld O-) en is er tegenwoordig ook voor XB1. Was geloof ik zelfs een keertje gratis met GwG.



    Je speelt een tweeling (kunt met druk op knop wisselen tussen characters). Ze hebben elk hun eigen skills, en wanneer je van poppetje wisselt, wijzigt de 'wereld' ook.
     
    Vigil vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760


    Celeste is voor fans van de Super Meat Boy ragequit games een absolute topper! Tight controls, aansprekend en emotioneel verhaal, uitdagende gameplay en een meer dan geniale soundtrack! Is 20 euro op Switch, PC, PS4 en Xbox One. Echt in tijden niet meer zo genoten van een platformer in de stijl van SMB. Aanradertje :)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Waddefak. Bestaat dit ja? Ik speelde als urretje op de Amiga 500+ van mijn ouders The Great Gianna Sisters, een soort Mario rip-off:
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. next_gen_x

    next_gen_x New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Giana sisters ziet er mooi uit! Het geeft je ook een beetje super Mario gevoel, niet?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eigenlijk bij gebrek aan een topic om het over de game te hebben, wil ik hier de aandacht vestigen op Observer. Een Cyberpunk game waarin jij een detective bent die op zoek gaat naar zijn zoon. De game is gemaakt door de developers van Layers of Fear voor de mensen die daarmee bekend zijn. In tijden niet zo'n ervaring gehad dat ik heel graag door wilde spelen, maar tegelijkertijd ook bang was om een hoek om te gaan. Wát een rollercoaster. De game is wat "scherp" rondom de randjes met matige performance zoals hickups ed, maar verhaal en gameplaywise kan ik deze game niet genoeg aanraden na het uitspelen. Ik zou het in het moment bijna een 10 geven, maar dat verdient de game niet. een 8.5/9 is wel zeker op zijn plaats voor deze game _O_



    Oh nice. Ziet er goed uit. Net ook even gekeken en krijgt behoorlijk goede reviews! tnx voor de tip
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zit die game nu te spelen, mede omdat die goede tot uitstekende 21: 9 support biedt, maar vind het eerlijk gezegd maar een erg saaie bedoening tot nu toe. Precies weer zo'n open-wereld concept waar ik echt doodmoe van word. Copy-paste, copy-paste, copy-paste, en weer een game klaar...

    Ben bang dat ik de 10 uur niet ga vol maken bij deze game. =(
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik speel zelf nu al enige tijd Town of Salem (gratis browsergame, die je ook kan aanschaffen in Steam met wat extra's). Nu zal die game voor velen geen hidden gem zijn maar voor wie hem nog niet kent en/of gespeeld heeft, geef het zeker een kans. Heerlijke game voor een paar vlugge potjes in de avond!

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina