kun je games bestellen die nog niet uit zijn. http://shop.fdksoft.com/fdksoft.cgi...se=Xbox/va=banner_image=/va=banner_text=.html
Cool maar kan je voortaan een wat duidelijkere titel maken? Haha ik ben geen mod hoor maar zo kijken er msischien minder mensen?
Geen duidelijke topictitel nee.. maar wat heb je er in godsnaam aan om die dingen eerder te bestellen Beetje vage site ook..
En oja ik ken die site niet en je moet vast met credit card betale ofzo. Nee jong geloof mij maar ga hier niet op in.
Ik heb hem al in de winkel gezien. Volgens mij was het gewoon PAL, want ze hebben verder geen 1 import-spel. Moet wel heel toevallig zijn als die het net wel is, ik heb er verder ook niet naar gevraagd ofzo (ik kwam voor RSC).
Als mensen zo dom zijn om zijn om die shit te kopen dan heet ik Koe... En ohja een betere title mocht wel...(Ja ik heb het gelezen en dat is ook alleen maar omdat ik me verveel...)
Volgens Rilex komt PoW morgen (21-6) uit en is dus binnen 3 dagen leverbaar. Buffy is uitgesteld naar (1- dit is dan ook gewijzigd op de site.