[XOne] Hij detecteerd mn x box niet

Discussie in 'Games' gestart door visje, 13 mei 2002.

1. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik heb dus een probleempje met mn x box online gebeuren.
    ik heb alles goed geinstalleerd (tunnel etc.) ik kan ook joinen de tunneler start dus op maar hij detecteert mn doosje niet!! :mad: .
    Nu de lampjes op de x box en de netwerkkaart branden NIET. Ik gebruik het systeem met 2 netwerkkaarten. Als de tunneler aan staat kan ik ook niet naar system link. Nu, Is dit omdat ik geen crossover kable heb(mn broer wist niet zeker of et de goede was),ik gewoon wat hopeloos fout gedaan heb of iets anders. Ook zou ik graag willen weten wat de verschillen zijn tussen de 2 netwerkkables en of een crossover te vergelijken zijn met een normale netwerkkabel.
    alvast bedankt,

joost

Laatst bewerkt: 13 mei 2002
  2. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. Je moet met een Crossover kabel naar je Xbox gaan anders werken de lampje niet ! L@terZ

Laatst bewerkt: 13 mei 2002
  3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je xbox rechtstreeks aansluit op je computer, en je comp is dan aangesloten op het internet (ook met netwerkkaart), dan moet je een crossover kabel gebruiken van de xbox naar PC.
    Het is anders als je een hub of een switching hub gebruikt, dan is geen crosskabel nodig als je hem aan deze aansluit.

Suc6

4. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de oplossing al gevonden had inderdaad een crossover cable moeten zijn die heb ik wel alleen is ie een beetje kort :mad::mad:

Deel Deze Pagina