Hij doet het niet, meneer mevrouw hij doet het niet...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 jul 2007.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jah.. Ik zit met een probleem. Als ik wil inloggen op de frontpage en ik heb mijn username en wachtwoord juist ingevoerd en ik druk op enter, dan laadt hij een nieuwe pagina, maar ben ik niet aangemeld. Oplossing?

2. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    laat de coockies toe

Deze functie zitting slechts met cookies, aangezien de zittingen IP zurige geen suffisemment zijn. Als u niet heeft een ervan aankomt openen en u zich altijd voor het formulier van indentification het is weer bevindt dat uw configuratie niet tot de oprichting van cookie machtiging verleent. Als u Internet verkennen gebruikt, gaat in "Werktuigen: Opties Internet... ", selecteer het aspect" Vertrouwelijkheid "en zet op" alle cookies "Aanvaarden vervolgens op" toepassen "klikken. Voor Firefox, in "Werktuigen klikken: Opties ", selecteer" privé-leven "vervolgens in het cookie deel, streept" de plaatsen toestaan om een cookies "te creëren aan. De aantekening: - Zekere Veiligheidsoplossing (voorziet vuur) of plugin (mozilla/firefox) kunnen cookies blokkeren zij-ook, raadpleegt hun steun om ze juist te regelen. - Zoals voor cookies en pseudo van de leden, kan "een naam van cookie" (Bestuur: Algemene Voorkeuren) met een ruimte of speciale caractéres empecher de identificatie. Via uw phpmyadmin (url vragen aan votree hebergeur of behoefte) gaan om de naam van cookie indien nodig te veranderen (tafel: nuked_config) - Deze zitting duurt normaal zolang u uw navigator sluit (ex: IE & FF) niet maar niet meer geldig is zodra u buiten het bestuur zult terugkeren, zij u dan zal vragen om zich opnieuw te identificeren, is het vrijwillig en wegens redenen van sécuritées. - In laatste beroep, kunt u plaatsen dit patch dat het mogelijk maakt om désactiver deze zitting (met uw risico en gevaar)

Meschien is het niet helemaal nederlands maar ik moest het ook vrtalen van frans naar nederlands want de site waar ik op zit heeft me zo ook uit de brand geholpen.

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Niet helemaal Nederlands nee :D

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Niet echt nee, ik snap er niets van.

5. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je firefox of ie ?¿

Fire Fox doe dit: Voor Firefox, in "Werktuigen klikken: Opties ", selecteer" privé-leven "vervolgens in het cookie deel, streept" de plaatsen toestaan om een cookies "te creëren aan.

Voor IE : Internet Explore gebruikt, gaat in "Werktuigen: Opties Internet... ", selecteer het aspect" Vertrouwelijkheid "en zet op" alle cookies "Aanvaarden vervolgens op" toepassen "klikken

6. Midas-vb

Midas-vb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog amper fatsoenlijk nederlands 8)

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Voor FireFox: Naar Extra-> opties>Privacy> cookies van websites accepteren aanvinken.

Voor ie is het net zoiets waarscijnlijk

8. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    dat is precies het zelfde als ik heb gezegd. Volg gewoon wat je moet doen hoe het er staat en je komt er wel

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb dat al lang ingesteld maar hij doet het nog niet goed. Misschien verwijdert hij de cookies toch?

Deel Deze Pagina