Yo. Ik had laatst een demo van ejay hip hop 4 en kon je beat's mee maken. ik heb wat aardig leuke beat's uit me mouwen weten te hale geen Dr dre maar tog Dat was een demo dus weinig functies... weet iemand nog meer beat programma's voor hip hop? Het moet nie al te moeilijk zijn dus wel dat je snapt hoe je een beat moet maken binnen 1 uurtje. Bvd, Maarten
fruity loops is opzich wel oké. Maar je kunt beter Reason of Cubase kopen. Maar dan ben je wel veel geld kwijt.
Magix music maker Hiphop & RnB Edition, ik heb hem ooit gewonnen, erg mooi programma, niet te moeilijk. Daarnaast werk ik veel met fruityloops studio 4.0, hiermee kun je echt veel. Ik gebruik hem voornamelijk voor hardstyle/hardcore, maar hiphop is er ook zat mee te doen.
Fruityloops kun je op het internet wel vinden, die hiphop maker van Magix durf ik niet te zeggen waar ze hem nog hebben. Misschien bij shops als FRS, Musicstore, etc.
waar kan je die vinden? die demo van hip hop ejay 4 vond ik al dope want ik heb die fruity loops 4 gecheked. en ik snap er geen hol van ik wil van die drag en drop shit
Ik had FL 4.0 al snel onder de knie. 'Drag and Drop-shit' is wel makkelijker, maar je hebt hierbij een klein 'aanbod' van beats, terwijl je met FL alles kunt wat je wilt. Hier kun je elk electronisch instrument aansluiten die dat kan. Er zijn meer bekende artiesten die FL gebruiken dan dat je denkt, zelfs in de hiphop business. Maar goed, het is even leren en FL kost enige tijd.
BPM Studio, FL Fruity Loops , ACM Studiom het ligt voor het oprapen. Op dj-gear.pagina.nl vind je onderaan de pagina een aantal links
Daar links in dat balkje zie je een aantal kolommen staan, met bijvoorbeeld eentje die Strings heet. Klik erop zodat er een pull-down menu komt, met een aantal instrumenten/groepen. Klik op je juiste groep, en dan staan er een aantal instrumenten. Die kan je naar het midden van het beeld schuiven en je ritme maken.
Echte instrumenten heb ik het over, over het algemeen zijn dat keyboards, syntheseizers en draaitafels. Ik gebruik het zelf nog niet, dus ik weet niet precies hoe je dat doet, kan ik wel een keer na gaan vragen.
Ik heb gisteren de demo versie van ejay 5.0 gedownload en ik moet zeggen het is een top programmatje. Jammer dat je in de demo versie geen voice kan doen of opnemen.