Hitachi drive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door estanislao, 26 okt 2008.

1. estanislao

estanislao Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wat moet ik allemaal doen om mijn Hitachi drive te vervangen door een nieuwe Hitachi drive ? Kan ik gewoon de printplaat wisselen ?

Gr.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan zelf de dvd drive niet vervangen. De dvd drive in je xbox 360 heeft een unieke id en als deze niet gelijk is met dat id wordt je gebanned op live. Maar waarom zou je hem willen vervangen?

zie verder: Xbox 360 DVD-ROM Drive Check

3. estanislao

estanislao Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt een raar geluid, zoals ze het in de US "grinding noise" noemen. Dat magneetje in het midden zat eerst aan dat andere dingetje vast die boven in de behuizing van de dvd vast zit, maar nu zit dat magneetje weer op zijn plaats. Maar ik heb nog steeds last van dat geluid. Ik heb al alles schoongemaakt, maar niets helpt. En wanneer ik een spel wil spelen, dan moet ik eerst met mijn vinger op dat dingetje in het midden drukken, en dan gaat het geluid weg, maar dan komt dat geluid weer terug.

Gr.

4. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

dan moet je ffe microsoft bellen

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm hij heeft zelf zijn xbox opengemaakt, dus ik denk dat ms hem niet meer maakt. Dan moet je helaas een nieuwe xbox kopen.

6. estanislao

estanislao Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had sowieso al geen garantie meer, omdat ik mijn xbox al meer dan 2 jaar heb. Dus een nieuwe dvd drive kopen en de printplaat van de oude in de nieuwe dvd drive stoppen helpt niet ?

Gr.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat helpt niet .. op een RROD heb jaar garantie :) maar een nieuwe xbox 360 arcade is niet zo duur meer :)

8. eriktoemen

eriktoemen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een xbox 360 premium gekocht alleen hij doet het niet op pal 60 wat je wel voor bijna alle spellen nodig hebt het is een philips cineos pixel plus 2 en moet wel pal 60 aankunnen :confused:

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan je dvd drive wel vervangen, je moet alleen met je pc de sleutel van de oude drive halen en injecteren in de nieuwe. Kijk wel dat je hem vervangt met een andere hitachi drive, anders moet je gaan spoofen en daar is microsoft niet blij mee.

/Mod Bovenstaande valt niet echt meer onder het 'grijze' gebied, dus gelieve in het vervolg rekening te houden met het beleid omtrent het illegaal modificeren van hardware/software.

10. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als je garantie sticker nog heel is kan je er ook voor zorgen dat je een ROD krijgt }:] misschien helemaal isoleren ;)

Deel Deze Pagina