Jaaaa, weer een Hitman 2 thread van mij. Wat is de beste manier om dit level op SA te halen? Ik liep naar de gozer in het blauwe pak wat dingen aan het uitladen was, killde hem, pakte de groceries, liep naar binnen, wurgde een bodyguard, pakte z'n kleren, verstopte het lijk, ging via de ladder het dak op en wurgde de Don. Echter, toen ik wegliep herkende 3 bodyguards me en begonnen op me te knallen, die heb ik moeten vermoorden. Resultaat: Henchman Tips?
je gaat al fout bij het killen van die koerier. je mag maar 1 kogel schieten, nooit opgemerkt worden, en alleen je Hit maar ombrengen. Je moet de postman in slaap brengen met dat goedje, zijn kleding jatten plus de bloemen. (geef hem de volledige dosis) geen wapens meenemen behalve de pianowire. Loop naar achteren bij het hek, ze zullen je doorzoeken. je kan dan naar de voordeur lopen en de bloemen aan de maid geven. zoek nu een veilige route naar de Don, en kill die zonder dat hij jou ziet. Trek zijn kleren aan, en zorg dat je on op gemerkt naar buiten komt. Dus... Kill Niemand! behalve de Don en slechts 1 kogel max!
Je mag 3 kogels afvuren ik heb ergens een punten systeem gezien: elke kogel die je afvuurt is 1 punt elke vijand die je dood is 1.5 punt elke onschuldige die je dood is 1.5 tot 2 Je mag 3 punten halen als je hem op SA uitspeelt en er mag geen alert zijn. Er komen geen punten bij als je een target vermoordt (dus de Don)
Nog simpeler : Blijf van de postbode af. Gebruik dat verdovend goedje om die pissende guard te pakken, sleep hem naar binnen, pak zn kleren, loop naar rechts (dus de kant waar de grocerieman altijd loopt) zorg dat je niet gezien wordt, ga door het deurtje naar de binnenplaats met zwembad, meteen links heb je een trap het dak op. Ga daar heen, ga naar het balkon en wacht tot de Don daar aankomt en fibre wire hem dan. Easy as that!
pcies zoals wouter het zegt zorg er alleen voor dat de don je niet zit en ga in dat kamertje rchtsachterin zitten hij komt binnen via de rechterdeur en zit je niet als je bukt dan zet je je stealth aan en wiber je hem en je gaat op de zelfde manier terug als je kwam dan ga je de kelder in en vind je nix dan ga je er weer uit en dan ga je weer terug uit de deur waardoor je binnen kwam die auto kan je dus niet pakken
Nee gewoon buiten op het balkon staan bij de verste deur. Dan ga je in de sneak mode als die in de kamer zit, doe de deur open (je zit dan precies achter hem) en je keelt em
w00t, SA gehaald @ Anathema en dus de Silenced Bailers gehaald. Ook meteen SA gehaald op Kirov Park Meeting en die daarvoor, naam ff kwijt. Lock 'm maar