Kan iemand me vertellen wat ik in level 5 Inviting to a party precies moet doen? Want die generaal neerknallen lukt me wel...alleen hoe kom ik aan die koffer. Ik zag wel een keer iemand anders met die koffer lopen alleen die was nogal moeilijk neer te schieten en toen ging ik dood. En soms zegt ie opeens MISSION FAILED, maar waarom weet ik niet....
je moet dus die generaal dood knallen en daarna of daavoor de koffer jatten van de duitse ambassadeur. die gast heeft een brilletje en in je briefing menu kan je een foto van die gast op vragen. dus dan weet je wie je moet hebben. die ambassadeur gaat op een gegeven moment praten met een gast, een concurrent van 47 omdat hij dat koffertje ook wil hebben.. hoe ik het heb gedaan is, ik heb die 2 gasten gevolgd naar de kamer van de ambassadeur, door het sleutelgat gekeken of de kluis open was (dat moet die ambassadeur doen omdat jij die kluiscode niet weet) en daarna ging ik naar binnen en schoot de concurrent dood voordat hij de ambassadeur dood schoot. volgens mij moet die ambassadeur blijven leven, omdat hij een VIP is...maar ja...als je het koffertje maar hebt. en mission failed kan ie zeggen als je te veel zit te lanterflanten door het gebouw en je concurrent er al vandoor is met het koffertje. you get it? lees ook je hints en infos die in het beeld verschijnen en gebruik goed je map in het menu. dan weet je waar je precies moet zijn... hopelijk weet je het nu een beetje..
De ambassadeur was bij mij doodgeschoten toen ik juist wou binnen gaan dus heb ik eventjes gewacht en als de conc. buiten kwam hb ik hem een rood vlekje gegeven en het koffertje afgepakt en dan de andere: pang
die ambassadeur is geen vip... op de map is staat ie als een target... ik heb hem gewoon een fiber wire behandeling gegeven.... en die andere agent heb ik een hoge dosis chloroform gegeven.... en toen heb ikdat koffertje gepakt en ben doodleuk naar me bootje toe gelopen...
Ik ben die 2 mannen ook gevolgt en toen er een de kluis open deed, fiber wire'de (of zo) ik hem de ambassadeur leefde nog maar bleef in een hoekje staan en deedt voor de rest niet. De generaal heb ik ook gefiber wired toen ie weer terug naar de zaal ging (hij loopt telkens van de zaal naar een kamer waar een schoonmaakster bezig is met schoonmaken) toen heb ik hem in een andere kamer gelegt toen ben ik naar mij boot gegaan en ik heb hem gehaald op ===Silent Assasin=== en ik kreeg een M4 Er is ook een sniper in dat level heb ik gehoord ergens op het balkon is een geheime deur en daar kan je je custom sniper halen.