Hitman 2 is uit :-)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kremers, 4 okt 2002.

1. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij http://www.dimensionplus.nl/ is hitman 2 al te bestellen, voor zowel PS2 als XBOX, heeft iemand em al in de winkels zien liggen? Deze wil ik wel kopen :9

Deel 1 heb ik nooit gespeeld, maar de demo wel, en die beveil me erg :)

Weet eig niet waarom ik deel 1 verder nooit gespeeld heb.... :{ :eek:

2. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Ben hem aan het spelen
    prachtig spel
    kopen !!! :9

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wacht even nog een paar reacties af ................

>>>>>> 8) >>>>>>>>>> okay okay .. nog eventjes dan

4. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de besturing op de XBOX, is die wel makkelijk onder de knie te krijgen?

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    games n zo in de a.dam poort had hem ook al.. verder nog nergens gezien.. weet wel dat Media markt vandaag een zootje software binnen zou krijgen.

p.s. jongens let op waar jeje spellen koopt.. sommige winkels (waaronder Games n zo in de nieuwezijds) gaan belachelijke prijzen vragen.. heb daar spellen zien liggen voor 75 + euro..

6. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Klasse, ik ga vanavond naar de MM in Rotterdam om hem te kopen.

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    in eindh. hadden ze hem nog niet!!!

8. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Besturing is zoals enclave, halo, ...

9. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Welke spellen zijn dan bij Games & Zo op de Nieuwendijk (neem ik aan dat je bedoelt) 75 Euro ? Ik was er gisteren nog en ik heb niks gezien. Quantum Redshift is bijv. 59 Euro......

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    james bond was iets van 76 euro.. en er waren er nog 2
    spider man 71

En zo zaten er nog een paar titels boven de 70.. tenminste wel de laatste keer dat ik gekeken heb..
    Als ik me goed kan herrinneren ligt RSC daar ook nog steeds voor 69..
    Maar ja, geloof dat ze daar toch een beetje anti X zijn .. Laatste keer dat ik daar was stond die verkoper te lullen met 1 en dat was zo van spellen van de Xbox verkopen slecht (duh als je soms 10-15 euro duurder bent als de rest) en er zijn geen goeie spellen op uit en die zouden ook voorlopig niet komen.. Maar ja ps2 werd helemaal de hemel in geprezen dus ik wist meteen wat voor winkel het was :)

hmm nou heb je wel verschillende verkopers daar dus dat is misschien niet helemaal eerlijk.. vind alleen wel dat je als verkoper objectief moet zijn en niet een console af moet kraken omdat jij nou toevallig een concurrent heb thuis staan.

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  11. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken die gasten daar allemaal en ze hebben zelf ook allemaal een Xbox. Maar als er een onwetende klant binnenkomt die zegt; "wat moet ik kopen, PS2 of Xbox ?" dan zeggen ze inderdaad PS2 omdat er veel meer games voor zijn en omdat Xbox slecht verkoopt. Zit wat in. Mensen willen gewoon de zekerheid dat er veel games zijn en blijven uitgebracht worden voor de console die ze gaan kopen. Maar als iemand vraagt wat de beste console is dan zeggen ze heus wel Xbox hoor.

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    LOL! Als je tegen je klanten zegt dat ze een PS2 moeten kopen, is het nogal logisch dat de Xbox slecht verkoopt he?

Sheesh!

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik vind dat je dan een vergelijkend advies moet geven en niet alleen maar ps2 moet zeggen omdat ie meer spellen heb.. en waar ik vorige keer bijstond was niet advies geven dat was afkraken.. Als ze een klant advies geven zeggen dat ps2 meer spellen heb etc etc dat de Xbox alleen een betere console is en die klant kiest voor de ps prima, zijn keuze.. Maar als er gezegd word dat de xbox, slecht verkoopt, geen goede spellen heb en dat die er binnen afzienbare tijd ook niet komen vind ik dat afkraken en ben je fout bezig.
    Door dat soort uitlatingen vind ik het niet gek dat de xbox bij hun slecht verkoopt..

anyway.. dit kan op deze manier een hele lange ja/nee thread worden :) en eerlijk gezegd voel ik daar weinig voor.. buiten dat het is ook nog off-topic.. het enige wat ik wou zeggen is dat mensen goed op de prijzen moeten gaan letten want er lijkt geen constante factor in te zitten, een winkel plakt dus elke willekeurige prijs erop die die maar wil.. misschien moeten we maar een soort sticky of zo maken met prijsvergelijkingen.. weet niet of 1 van de Mods daar wat voor voelt?

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is ook zo. Maar ze raden de Gamecube dus ook af en die loopt beter dan Xbox. Het gaat die winkeliers er niet om dat mensen de beste console kopen of juist geen Xbox omdat ze anti-Xbox zijn. Het gaat ze erom dat mensen tevreden zijn met hun aankoop en niet na een paar maanden met een geflopte console zitten. Hierdoor verkopen Xbox en GC dus slechter, het is een soort vicieuze cirkel. Ze zeiden vroeger ook niet;"koop een Dreamcast want hij is veel beter dan een PSX." want anders hadden die mensen nu met een geflopte DC gezeten. Jammer voor DC en Xbox maar zo werkt het nu eenmaal. Het is te hopen dat wanneer er meer goeie games zijn en Xboxlive er is de verkopen flink oppakken, dan zul je dit soort verhalen in winkels niet vaak meer tegenkomen.

15. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hebhem ook, zeer mooie game, ga hem weer spelen is zeker het kopen waard

Ik kom volgende week wel weer op het forum :+

€lp

16. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    uhm zit direct alweer vast in het eerste level 8)

ik heb de autosleutels en alleen gejat en gedood en ik kan nog niet wegkomen :)

€lp

17. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
  18. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    hij is dus ook uit voor de xbox (niet dat ie 11 oktober uitkomt) en niet alleen voor de pc????

19. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb 'm op de Xbox, maar ik heb Hitman 2 ook gezien op de Playstation 2 en ook op de PC... Niks 11 oktober, HIJ IS NU VERSCHENEN (ik kocht het spel bij de FRS in Den Haag)...

20. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niets voor mij, hou niet van fps-jes. Het ziet er wel gelikt uit.

Deel Deze Pagina