Het laatste level is niet in silent assasin te doen.. Weet iemand hoe je dit level het meest in sneaky mode doet??
er is eigenlijk niet echt een sneaky manier om te doen.. maar als je begint moet je gewoon die 1e 2 gasten fff killen met je wire dan ga je richting je schuurtje maar om daar te komen moet je een trap af maar onderaan die trap loopt een ventje kill die met een silent gun en dan loop je naar je schuurtje ...kijk wel uit voor die ventjes die op dat bunkertje staan. verder moet je hetzelf fff uitzoeken
in het begin van die level die ventjes killen met fiber wire is ongemogelijk. je moet gewoon keihard naar diie schuur rennen, en ze daarna 1 voor 1 afmaken met je gun met demper.
Dit is ongeveer dezelfde manier als waarop ik het gedaan heb alleen heb ik een uzi gepakt uit het schuurtje alleen is dit natuurlijk niet echt de goede sneaky manier.
zodra de eerste twee de bocht om gaan ga je een beetje achter ze aan lopen, als je in de buurt van de bocht komt in sneakmode lopen, dan naar de deur als de een er net voorbij loopt. Als je dan de deur opent staat als het goed is diegene aan de andere kant van de deur net de andere kant op te kijken en kan je doorsneaken en je direct richting rechts van de trap af laten vallen. Dan gewoon rustig naar je huisje lopen. Natuurlijk lukte me dat steeds niet, ik ren het laatste stukkie, pak de sp12 zodra ik in het huisje ben, schiet de lichten uit en knal dan ieder die de deur opendoet overhoop, na 4 gasten dan kan pak ik een van mijn snipers en neem de gast op de ruine uit vannuit mijn huisje door het raam. dan pak weer de sp12 en een silencer en ga naar de kerk. Na het openen van de deur schiet ik de eerste overhoop en dan komen er nog twee die meteen de volle lading krijgen. Ik loop de trap op, shiet weer de kaarsen uit en open de linker deur, knal meteen de eerste door zijn hoofd met silencer. Dan over op stealth, crouch, pak zijn sniper en neem na de gast verderop door de trailies drie gasten beneden uit, dan doe ik degene tegenover me en daarna crouch ik naar de plek waar de custom rifle ligt (de gast verderop) waar ik ondertussen nog een mannetje aan de overkant uitneem. Dan pak ik de custom rifle en neem de overigen beneden uit die ik vanaf deze kant kan uitnemen (allen op een bodyguard na). De twee gasten boven de biechtstoel kan ik alleen uitnemen als ik minstens half sta, ik neem hiervoor half dekking achter de door mij geopende deur (dit is waarschijnlijk echter helemaal niet nodig) en dan sniper ik deze twee weg, eerst kan ik maar een zien, maar als die neer is, komt de ander precies in mijn view te staan. Dan over naar de andere kant, hier kan ik de laatste bodyguard door de spijltjes uitnemen en dan loop ik een stukje door en schiet ik staand door het raampje in de biechtstoel op de target. Dan krijg je een mooi videotje, en hierna is het gewoon guns blazing de target uitnemen.... Ik vind het stealthy genoeg, nog stealthier, lijkt me wel leuk, maar ik heb veel geprobeerd, maar volgens mij kan dat niet echt. In iemands kleding naar binnen lopen is in ieder geval geen optie.