[Hitman 2] Missie 3, problemen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Legola5, 11 jan 2003.

1. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb sinds kort Hitman 2 geleend ik zit nou in de 3e level "Kirov Park Meeting". Ik nou vlak bij de eerste bom die je moet plaatsen in de auto, (ik gebruik alle wapens code) en telkens na rond de 5-10 minuten loopt Hitman 2 Vast, komt het door de code want ik snap er geen bal van.. Hij loopt telktens vast..

Weet iemand een oplossing, waar het aan ligt? :confused:

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    ik zou het niet weten maar je kan ze ook neer sniperen moet ej door het riool en dan kom je bij een toren uit daar moet je op en dan sniperen en weer weg

3. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    als je ze gaat snipen, zorg er dan wel voor dat je een soort backup hebt. Dus als je de general sniped zorg er dan voor dat onder die auto van de andere gast een bom ligt. Want zodra je die general neergeschoten hebt gaat die ander er als een razende vandoor.

kan je het een keer zonder code proberen? dan weet je meteen of het daardoor komt.

4. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0

De generaal was de vorige missie die heb ik al gehaald
    in de vorige missie liep tie nie vast toen dee ik ook met codes dus lig het niet daar door ja ik speelde net weer en toen deed ie het een tijdje goed.. hij liep nie vast, dus wordt het een misterie waardoor die nou 3 keer vast liep

5. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    is ook een tijd geleden dat ik het gespeeld heb, maar je als je het woord generaal nou ff verandert in ventje ofzo....8)

beter dat ie het nu wel doet. Er zitten echt teveel bugs in het spel. :'-(

6. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik let niet zo veel op de bugs (behalve dan dat een tegenstander opeens hoog in de paal staat :D dies echt lache)
    maar ik ben er doorheen. 3uur over 1 missie gedaan }:]

7. Helmond

Helmond Got it all !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t pak van de chauffeur geript, en ben gewoon t park in gelopen en heb ze afgeknald ( met de silender).

Daarna gewoon wapen weg stoppen en RUSTIG verder lopen.

Deel Deze Pagina