hitman 2 Tracking Hayamoto

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dolce, 11 okt 2002.

1. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik ziet vast.
    ik heb die poison fish and tracking device in voedsel gelegd, en ze zijn weggebracht naar die hayamoto.
    maar daarna gebeurt er heel lang niks....... is het niet dat hij die voedsel opeet? en dood gaat?
    want bij mij doet hij helemaal niks, erg vaag. ik sta maar te wachten totdat hij dood gaat, maar het gebeurt niet.

2. Assassin

Assassin Supreme Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook....
    Maar toen was ik maar naar binnen gegaan en iedereen om gelegd

3. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dat had ik ook maar gedaan, ik had hem afgemaakt. pakte toen die device weer op van die voedsel en pleurde het op zijn lichaam.

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    het is toch geen hol aan om iedereen zomaar om te leggen. Dan kan ik net zo goed een gewoone shooter spellen.

[edit]/ bij mij werdt het bordje wel naar die gast gebracht. Ik was ook nog niet ondekt. ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.

5. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werd het bordje ook gebracht, maar hij at het niet op. dus er gebeurde een half uurtje niks. dus moest ik wel hem neerknallen/

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    bij mij was dat eten ook gebracht en ongeveer 5 min. erna kwal een bericht van complete van dat zendertje en dan 3 min. erna: guards have the dead body of ... .

7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het echt kut dat hij zo opvalt
    met die kale kop
    wel leuk is de ai in het spel nu
    ze schuilen enzo en als je rond een mannetje gaat lopen bijvoorbeeld in st.petersburg in sneakmode word ie pissig en gaat schieten, echt briljant

8. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    is heel simpel, als jij iets teveel opvalt doordat je een mannetje of whatever te luidruchtig ombrengt, gaan ze weg van de tafel en eten ze niet meer. ik heb die missie zo gespeelt :
    als je buiten begint ff w8en achter de bosjes en de steen waar je staat, die 2 guards voor je neus afschieten met je 9 mm sd (in fps gaat nauwkeuriger) als de guard voor de deur naar binnen gaat en de andere wegloopt. de 2 ventjes achter de bosjes en de steen slepen en daarna de volgende guard bij de garage silenced killen en in de garage leggen. Daarna loop je langs de garage naar de achtertuin en legt de volgende guard silenced om en die leg je achter de bosjes in die tuin. Dan kill je de kok die ff naar buiten gaat om te roken en pakt z'n kleren, stop die device in het eten en de posoined fish, laat voorderest elke andere guard met rust en gaat naar de uitgang. ff w8en tot die jap z'n eten opheeft en dan kan je ervan door
    k had btw proffesional rating, stealth assasin lukt me niet ]:-
    leuke missie btw

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Als je silent assasin wilt halen mag je geen één schot lossen. dus ook niet met demper.

10. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Als je hem op silent assasin (of zo)wil uitspelen, moet je w8 tot die 2 gassies naar de poort lopen en dat een gassie bij de deur binnen is. dan ga je naar de garage (zonder dat een ander mannetje die daarvoor rondloopt jouw ziet) als je eenmaal binnen bent zie je een auto staat loop naar de auto en dan zie je linksboven "honk horn" staan druk dan A zodat hij toetert dan ga je naast de deur staan en door dat geluid komt er een mannetje naar de autolopen. leg hem stil om en trek zijn pak aan.
    Loop naar de vis (zorg dat je niet in contact komt met zo'n bodyguard of ander mannetje) als je de vis gesneden heb loop je naar die pan met deksel en dan plaats je de transmitter en vis en dan loop je via de garage weer weg.

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
  12. -=[SkuLL]=-

-=[SkuLL]=- XB0)(0R

Leuk Bevonden:
    0
    idd en dan met name deze thread daar wordt uitgelegd hoe het punten systeem werkt (silent assasin, proffesional etc).

Hitman Forum

13. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Als je de vis en de zender in het kommetje doet dat naast die pan staat dan gaat het een stuk sneller. Je moet dan wel redelijk vlot spelen anders zijn de kommetjes al naar de eetkamer gebracht voordat je de vis en de zender erin kan doen.

Deel Deze Pagina