[Hitman 2] Tubeway Torpedo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Thomas, 7 mrt 2003.

1. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast met Hitman 2. Ik heb die ene gast gered en nu moet ik door zo'n dunne muur naar het riool. Alleen die muur krijg ik nie weg. Ik pak zo'n mini-bomb, ik zet hem op scherp, gooi hem vlakbij die muur, pak een bombremote, laat de bom ontploffen en de muur staat er nog steeds. ik heb heel veel walktroughs gelezen, ik doe precies hetzelfde maar die muur gaat nie weg. Doe ik iets verkeerd????????

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand????????

3. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Het enigste wat ik kan verzinnen is dat je hem niet dichtbij genoeg gooit. Hij moet echt vlak voor die muurtje liggen wil hij die muur opblazen.

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik leg hem vlak voor het muurtje maar de muur wil maar nie opdonderen:mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  5. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een bug?? Ik heb Hitman 2 uitgespeeld en ik kan me niet inbeelden waar je het over hebt?? Kan je me misschien wat meer duidelijkheid geven?

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat zelf ook al aan een bug te denken, maar goed:

Ik zit nu in het level Tubeway Torpedo. Ik heb dat gastje van de 2e kelder bevrijd en nu moet ik naar die dunne muren. Als ik daar ben en ik sta vlak voor die muur pak ik een bom. Ik zet hem op scherp met de rechter trekker en laat hem vlak voor het muurtje vallen. Dan loop ik een stukje naar achter, pak de bombremote en druk op de rechter trekker. ik zie de bom ontploffen maar de muur staat er nog steeds. :confused:

7. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je hebt gelijk er was zoiets, ik heb er ook een keer mee gesukkeld nu je het zegt! Maar ik kan me niet meer herinneren wat het was! T'is ook zo al een tijdje geleden. Sorry, ik kan je niet helpen :'-(

8. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wil je het misschien nog een keertje spelen of is dat teveel gevraagd?

9. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil wel maar dan ga je een beetje geduld moeten hebben want ik moet opnieuw herbeginnen! Ik wis mijn savegames van games die ik uitgespeeld heb! Behalve Halo natuurlijk!

10. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoeft niet meer, ik zie net dat je ook een cheat hebt en dan kun je elk level spelen die je wil.:)

11. x-boxter2003

Leuk Bevonden:
    1
    OK maar ik geef niet op als ik weet dat er een oplossing is! Ik begin niet met levelcheats want anders is er niets meer aan. Begrijp me niet verkeerd, no offense!

12. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe alleen een cheat om naar het volgende level te komen. Ik vind het zelf ook niet leuk om cheats te gebruiken maarja. Pm me maar als je het weet.

Deel Deze Pagina