Die data in het intertoys boekie kloppen voor geen reet!! Is geloof ik al ergens wat over gezegd eeen keer... ooit.... wel eens misschien denk ik.
Volgens GreenMana (http://www4.fdewb.unimaas.nl/gm/don_upcoming_releases.asp ) zu Hitman 2 deze vrijdag in de winkel moeten liggen...... Ben benieuwd.
volgens mij heeft skendel gelijk, want in het intertoys boek staat eind september, beter lezen, maar geen precieze datum
aankomende vrijdag dus, wat verwachten jullie? ik had deel 1 op de pc gespeelt en vond hem wel cool, alleen te moeilijk.
Ik wilde het eerste deel voor de pc kopen, maar toen ik de demo had gedownd deed ik het maar niet. De besturing was echt klote, ik kreeg de hele tijd die dikke kale kop in m'n beeld. Als de besturing nu beter is overweeg ik om em te kopen
In de winkel zeggen ze dat Hitman 2 voor afgelopen vrijdag stond, maar hij kwam niet dus ze verwachten hem deze week. Ik wacht ff een paar reviews af maar ik denk dat ie wel stoer is.
Ik ga ze allebei halen Deathrow & Hitman 2. En in november Dead To Rights & Splinter Cell. En ik ga nog wat spellen kopen voor dat die allemaal uitkomen zoals Conflict Desert Storm, Max Payne en ik ga er nog een paar games kopen nog even kijken of Prisoner Of War iets is en dus vandaag en morgen veel reviews lezen en natuurlijk de previews. Gr33tz
Ik haal sowiezo Hitman het kan me geen ruk schelen wat de revieuws zeggen, ook al is ie net zo als deel 1 ik koop hem ik heb deel 1 ok al met veel plezier gespeelt.. €lp
ik heb pas een hitman2 demo gespeeld (te downloaden op de site van de pu ) en echt je begint er gewoon van te kwijlen zo mooi en zo'n goeie besturing. dus die revieuwes kunnen me niks schelen en hij kreeg trouwens van de pu een 8.7 dat is toch wel redelijk goed. battlefield 1942 een 9.5 wouuu
opzich komen de revieuws hier best laat en veel zijn het er ook niet echt :{ maar dat is niet bedoelt om af te kraken daar zullen wel redenen voor zijn......................