Misschien zoals jullie nu wel weten komt Hitman 3 uit. Hier kun je alles kwijt, feiten en geruchten. Trouwens denken jullie dat het een leuke nieuwe game wordt of misschien gewoon een beetje hetzelfde als de vorige delen. Ik vond de vorige 2 heel leuk en verwacht ook heel veel van deze titel. Vooral zijn screens en filmpjes welkom!!! het filmpje: Filmpje
ik heb alleen deel 1 op de pc. was wel erg leuk, nie vaak gespeeld, want het was van mijn broer en 1 of andere manier kunnen er geen spelletjes op mijn computer meer. maar dat maak nu nie uit. ik denk dat hitman 3 een toppie word!
mijn lijkt dit echt een chill game lkkr weer sluipen, ongemerkt een zwaar bewaakte gebouw binnen lopen en dan die gast kille met een draadje, of lkkr snipe ik heb de vorige 2 delen ook gespeeld en echt veel plezier aan beleeft en ik denk dat ik aan deze game ook weer een tijdje mee bezig ben als die er is
Ik heb deel 1 en 2 op de computer. Deel 1 was echt super moeilijk, maar was wel erg sfeervol. Deel 2 vond ik gewoon leuk om te doen, en was gelukkig wel wat makkelijker. Dat filmpje zag er zeer veelbelovend uit, dus ik hoop dat het een echte knaller wordt.
zoals je op het einde van het filmpie ziet rond lente 2004 dus ergens in of na maart (als ik het goed heb)
mij lijkt het ook wel een vet spel. maar ik hou meer van fantasie spellen. je weet wel.....morrowind, LOTR, BTVS enz enz...
Ik hoop dat je dit keer weer wat meer in gebouwen zoals hotels etc moet killen, die waren leuk: vermommen in schoonmakers etc. Miste ik in deel 2 teveel.
Sommige levels mogen ook wat langer. Ik bedoel ik had bij sommige levels in deel 2 dat ik na 20 minuten er al vrij gemakelijk er doorheen was gelopen. Dus iets moeilijker maken, ongeveer zoals in deel 1 en langere speel duur. Ook herspeelbaarheid mag ook iets beter worden hoop ik
Had niemand last van de (in mijn ogen) irritante knoppenindeling en de controls in zijn geheel? Ik vond deel 1 op de pc super, maar deel 2 op de xbox, daar kwam ik gewoon niet in, met name door de controls. Ik hoop dat deel 3 in optie heeft om je eigen instellingen te bepalen, wat betreft de controls.
ik had m gelukkig op mn pc gespeeld, veel beter.. hitman 2 vind ik dus juist tof... heb hitman 1 niet gespeeld maar omdat ik jullie er zo over hoor praten, wil ik m ooit nog wel s halen...
Offtopic (excuus) Heb em nog liggen. Mag je voor een prikkie overnemen, pm me maar als je interesse hebt. Onntopic Hoop ik ook echt wel hitman 3 supervetkes wordt.
ik hoop dat er ook meer sniper levels inzitten, zoals in de 2de deel ik dacht de 2de level dat je eerst in die gebouw moet gaan zeg maar en dan die gast neer knalt