Ik probeer Hitman draaiend te krijgen op mijn 360 welke aan mijn HDTV hangt op een resolutie van 720P. Maar nu zit ie elke keer te drammen, Hitman cannot run under PAL-50Hz, please change to PAL - 60Hz. Maar het probleem is, ik kan dit niet instellen wanneer ik hem op HD resolutie heb staan. Heeft iemand een oplossing voor dit vage probleem. TV zelf is overigens geschikt tot 120Hz, dus daar kan het niet aan liggen
Heb je al eens opnieuw je beeldinstellingen gekozen? Zet hem eerst eens op 1080i en switch hem dan weer naar 720p, als het goed is vraagt hij dan of je alles goed ziet op 50hz, klik dan op nee, ook al zie je alles goed. Volgens mij gaat hij dan over op 60 hz.
Dat kun je misschien beter hier vragen: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Of hier: De HDTV en Digitale Televise thread Succes ermee!
Nee, er is in Xbox 360 Algemeen/Hardware een thread speciaal hierover: [Centraal] Algemene vragen TV's (4:3 ) (16: 9) (Pal 50/60) Ik weet precies wat je probleem is. Je moet je xbox even aansluiten via de oude vertrouwde scart-kabel. Dan zit je op een lagere resolutie en kun je wél je Xbox op 60hz zetten bij het System Tabblad. Doe dat en vervolgens kun je je Xbox weer via HD aansluiten. Deze thread hoort niet thuis in het Gamesforum, want dit is echt een Hardwareprobleem. Ik gooi je topic daarom op slot. Mede omdat mijn oplossing wel moet werken. Mocht het écht niet lukken, post dan in de thread die ik zojuist gaf, dan helpen we je daar verder. Succes!
Of als je 360 is aangesloten met de component kabel die bij je 360 zat schakel je gewoon het schakelaartje op die kabel (aan de kant van de 360) even op SD, zet je 360 op 60Hz en schakelaartje terug op HD en je resolutie terug kiezen.