1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door R-Y, 25 mei 2006.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik deed het eerste wel alleen het 2de deed ie nooit en kwam ik dus ook nooit tot het 3de toe :)
    moet ik het met de linker of de rechter doen?
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    de linker:)
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en een vriend hebben hem gister uitgespeeld, best makkelijk.
     
  4. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de 3e etage bent in de operazaal moet je bij een bepaalde deur naar binnen om bij die stijgers te kunnen komen. Kan je ook op die stijgers klimmen of niet want mij lukt dat niet echt. Elke keer als ik dat probeer lopen er bewakers naar mij toe en beginnen op een gegeven moment te schieten.
    Graag jullie reactie.
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    als je niet van voren kan, probeer van achter :) of zorg dat je er uit ziet als een bewaarder.

    trouwens weet iemand waar de keycard is voor dat kamertje in dat opera level?
     
  6. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    weet iemand waar dat microfilmpje legt in het leven a new life?Zoek me het apezuur
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de verdieping waar de acteurs hun kleedkamers hebben, heb je aan de kant waar die kerel op een stoel zit drie deuren. Achter één van deze deuren schuilt een toilet, en achter die andere twee een trappenhuis. Eén van deze gaat omhoog, waar je terecht komt op de verdieping waar de keycard ligt. De keycard ligt in een kamertje op een bureau.

    Er loopt door dat huis een vrouwtje rond, en zij draagt het filmpje met zich mee in een ketting om haar nek :).
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  8. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wat benzine over de barbecue gooien en ze steekt zichzelf in brand waarna je de ketting uit het zwembad kan halen :)
     
  9. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand in dit zelfde level als wat je het beste verkleed kan gaan, als de clown, de cateraar, of als een bewaker of zijn er nog andere mogelijkheden._0/
     
  10. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Als FBI Agent of als vuilnisman behoort ook tot de mogelijkheden heb hem met beide gespeeld.
     
  11. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    In de missie waar je in de bergen bij een feest bent kan je het beste als VIP gast daar komen,(dit doe je door als je met de lift omhooggaat, in de schagt te klimmen en dan iemand met fibe wire te doden, dan kan je zijn kleren nemen.) Maar pas wel op ga niet met een dame mee naar een kamer toe, want je hebt kans dat ze jou in je nek steekt en dan ben je dood.
    Het is maar een tip voor degene die niet verder kunnen komen.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Zit nu in het Mardi Gras level en heb echt geen idee wat ik moet doen.Heeft iemand een korte walkthrough?
     
  13. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    ja daar ben ik ook pfff egt een moeilijk level weet bij gekkigheid niet waar ik moet beginnen!=(
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    eeen hele simpele level, achtervolg die rode pinguin(wat het ook is) en mol hem als je in een steegje zit... die briefcase is een optional missie dus hoef nie mee te nemen, loop naar een plek waar je 2 uitroep tekens ziet, ergens rechts van de map, klim naar boven, en dan recht voor je zie je een raam, af en toe komt dan de crowbaas kijken, snipe hem neer... als je even wacht, komt er af en toe zo'n crow vrouwke aan die je ook moet mollen... daarna moet je naar een bar gaan waar de bewaker voor staat, loop naar binnen (of sneak via de achterkant naar binnen) moet je naar de plekje lopen waar heel veel mensen dansen, daar is een deur en loop daarnaar binnen, wacht even totdat de kok en waiter van de andere deur af staan, en maak die deur open (je moet het lockpicken dus nie slim als ze het zien) loop naar boven, ga alle deuren naar binnen totdat je in een kamertje komt, wacht daar totdat die neger crow(sorry voor het woord neger) en mol hem ook... dan heb kan je naar de exit lopen en heb je hem gehaald :)

    P.S. ik weet niet zeker of die neger crow in da kamertje komt als die rode crow de briefcase niet levert, moet je maar zelf even kijken :)
     
  15. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat je in de missie moet doen waar volgens mij een bruiloft is.
    Je begint bij het water waar een aantal figuren zitten te schieten op het water. Je kan hier zo bij meedoen ze vinden het blijkbaar toch niet erg.
    Er ligt een cadeau bij een shotgun en die had ik dus gepakt, loop naar de ingang toe die bewaakt word door 2 gangsters en die zeggen dat je er niet doormag (its only for guests).
    Wie kan me een korte walktrough geven hoe ik deze missie precies moet doen want ik kom er helemaal niet uit.
    Alvast bedankt.
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je pakt de cadeau op, en je stopt daar een bom in, je loopt waar ze aan het dansen zijn, leg tussen de huis en het bankje die je ziet de bom neer, dan wacht je totdat die gozer er aan komt die je om moet leggen en als die bij het cadeau komt, laat je hem ontploffen... voordat je naar de dansplaat loopt zie je een dronken man die aan het kotsen is... volg hem, zodra die gaat slapen pak je zijn invite af, en kan je naar binnen lopen, loop dan naar achtere en wacht totdat de 2de man buiten komt, mol hem, en loop terug naar waar je vandaan komt :)
     
  17. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, heel erg bedankt, als ik het zo lees is het eigenlijk nog wel aardig makkelijk om te doen, zo zie je maar je moet niet moeilijk denken in zoon spel want het kan ook simpeler.
     
  18. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op die grote boot in de missisipi rivier geloof ik, is ook weer zo'n level waarvan ik zo snel niet weet waar ik beginnen moet8)
     
  19. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    die level heb ik met heel veel moeite gedaan, zou ook niet meer weten hoe ik het heb gehaald
     
  20. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het echt niet meer weet hoe je de missie moet doen, dan kan je er ook voor kiezen om iedereen gaandeweg neer te knallen, het is wel niet de bedoeling van het spel maar ik zou het anders ook niet zo gauw weten.
     

Deel Deze Pagina