Hitman Blood Money vastlopers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ed Fisher, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ed Fisher

Ed Fisher Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met Hitman Blood Money (voor de Xbox 360), toen ik hem kocht liep die vaak vast en had de game last van geluidshaperingen, toen heb ik hem teruggebracht naar de winkel en heb ik een nieuwe meegekregen, nu heeft deze geen last meer van geluidshaperingen maar hij loopt nog wel zo nu en dan vast. Het beeld loopt volledig vast, en je moet de 360 uitzetten om dan weer overnieuw te beginnen. Ik baal hier erg van, ook vreemd, want bij andere games (Oblivion, GRAW, PGR3, MotoGP 2006) heb ik dit nog nooit gehad. Het lijkt me sterk dat er een probleem in m'n 360 zit, anders zou die het toch ook bij m'n andere games moeten doen, maar aan de andere kant lijkt het me ook sterk dat het in de software van de game zit, want ik lees er nergens wat van op de forums, de dvd is trouwens niet beschadigd ofzo, dus het is mij een raadsel waar het aan ligt. Dus hierbij wil ik aan alle mensen die Hitman Blood Money voor de Xbox 360 hebben vragen wat hun ervaringen zijn, of dat er mensen zijn die een soort gelijk probleem hebben met een andere game.

2. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het met Fifa RTWC......
    meestal als ik online speelde en de wedstrijd was afgelopen.
    Dan liep ie ook vast. Aan/uit- drukken was ook mijn enige redmiddel met deze game. (was tevens ook de enige game die er last van had.)

3. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het spel ook gehad, en hij is een keer vast gelopen. Maar ik heb het spel 5x uitgespeeld dus dan valt die ene keer ook in het niets.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina